اخبار داغ

کونته به مورینیو بازیکن نمی‌دهد

کونته به مورینیو بازیکن نمی‌دهد
هرچند ژوزه مورینیو علاقه زیادی برای جذب برخی بازیکنان چلسی دارد اما سرمربی جدید آبی‌های لندن تاکید کرده است به مورینیو بازیکن نمی‌دهد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا و به نقل از دیلی میل، با انتخاب مورینیو به عنوان سرمربی جدید منچستریونایتد، خبرهای زیادی درباره علاقه سرمربی پیشین چلسی به جذب شاگردان قدیمی خود به گوش می رسد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

یکی از بازیکنانی که مورینیو علاقه زیادی به او دارد، ویلیان برزیلی است که در فصل گذشته از بهترین های آبی پوشان لندنی بود و رسانه های انگلیسی او را وفادارترین شاگرد مورینیو لقب دادند.

,

روزنامه دیلی میل انگلیس نوشت ویلیان اولویت نخست مورینیو در فصل جابجایی تابستانی است و آقای خاص تلاش می کند این بازیکن را جذب کند اما کونته مخالف این انتقال است. سرمربی ایتالیایی چلسی به سران این باشگاه اعلام کرده است نباید اجازه جدایی به ویلیان را بدهند و او باید فصل بعد هم با پیراهن چلسی به میدان برود.

,

ویلیان دو سال پیش با 30 میلیون پوند به چلسی پیوست و انتقال او زیر نظر مورینیو بود. روزنامه دیلی میل در خبری دیگر از باشگاه چلسی نوشت که این باشگاه با جدایی اسکار موافق است و کونته هم موافقت خود را با پیوستن این بازیکن به یوونتوس اعلام کرده است.

,

 

,

انتهای خبر

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه