اخبار داغ

برگزاری اردوی یک روزه در شهرستان کیار

برگزاری اردوی یک روزه در شهرستان کیار
مسئول اردوی جهادی شهید خدابخش عباس زاده، تقویت نوع دوستی، آشنایی با زندگی اسلامی، خودسازی و کاهش توقعات بی جا را از آثار این اردوها دانست.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  پایگاه اطلاع رسانی بسیج سازندگی چهارمحال و بختیاری مسئول اردوی جهادی شهید خدابخش عباس زاده، تقویت نوع دوستی، آشنایی با زندگی اسلامی، خودسازی و کاهش توقعات بی جا را از آثار این اردوها دانست.

مسئول گروه جهادی شهید خدابخش عباس زاده گفت: این اردوی یک روزه در دهستان دو پلان از توابع شهرستان کیار برگزار شد و فعالیت گروه در این اردوی یک روزه در راستای نقاشی و زیبا سازی معابر اصلی دهستان دوپلان بود.

سید نوروزحاجبی، خاطر نشان ساخت: این گروه جهادی متشکل از 20دانش آموز و دانشجوی بسیجی می باشند که از سال 1388تا کنون به فعالیت خود برای محرومیت زدایی شهرستان ادامه می دهند.

وی افزود: این فعالیت ها به مردم دلگرمی و امیدواری می دهد و مردم به این باور می رسند که افرادی هستند که به آن ها کمک کرده و دستشان را خواهند گرفت.

مسئول اردوی جهادی شهید خدابخش عباس زاده در رابطه با تأثیر این اردو ها بر روی اعضا گروه گفت: تقویت نوع دوستی، آشنایی با زندگی اسلامی، خودسازی و کاهش توقعات بی جا از آثار این اردوها می باشد، چرا که با دیدن محرومان می توان قدر زندگی خود را دانست و به محرمان کمک کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه