اخبار داغ

وزیر خارجه ترکیه؛

استفاده نیروهای آمریکا از آرم تروریست‌ها دو رویی است

استفاده نیروهای آمریکا از آرم تروریست‌ها دو رویی است
وزارت خارجه ترکیه اعتراض رسمی خود نسبت به استفاده نیروهای آمریکایی از آرم گروه های تروریستی ی.پ.گ و پ.ی.د را به دولت آمریکا ابلاغ کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از آناج، استفاده از آرم گروه تروریستی ی.پ.گ توسط نیروهای آمریکایی در سوریه موجب شد تا وزارت خارجه ترکیه واکنش تندی نسبت به این مسئله نشان داده و این عمل را دورویی دولت آمریکا جلوه دهد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آناج,

مولود چاووش اوغلو وزیر خارجه ترکیه، در اظهارات خود با اشاره به انتشار تصاویری از سربازان آمریکایی با آرم ی.پ.گ در لباس های نظامی ارتش آمریکا در حین عملیات رقه گفت: "استفاده از آرم گروه های تروریستی برای سربازان کشوری که ادعای مبارزه فعال با تروریسم را داشته و متفق ما است به هیچ عنوان مورد قبول نیست. ما اعتراض خود نسبت به این مسئله را به وزارت خارجه آمریکا از طریق سفارتخانه خود در ایالات متحده و سفیر آمریکا در آنکارا اعلام کرده ایم."

,

وزیر امور خارجه ترکیه در ادامه افزود: "بارها باراک اوباما و جان کری، رئیس جمهور و وزیر خارجه آمریکا در تماس های مختلف با رئیس جمهور ترکیه و بنده بر این مسئله که پ.ید و ی.پ.گ قابل اعتماد نبوده و آمریکا در کنار ترکیه است، تاکید کرده اند. ولی با این حال سربازان آمریکایی در سوریه از آرم گروهی استفاده می کنند که بانی 2 حمله اخیر تروریستی در ترکیه بوده اند."

,

وی در ادامه با لحن تندی در انتقاد از سیاست های دوروی آمریکا خاطر نشان کرد: "اگر شما معتقد هستید که ی.پ.گ مانند سایر گروه های تروریستی در سوریه نیست این کاملا از نفاق شما نشأت می گیرد".

,

انتهای پیام/م

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه