اخبار داغ

کاپیتان اسبق تیم ملی والیبال ایران:

برد ایران مقابل استرالیا مقتدرانه بود/کانادا از استرالیا قوی‌تر است

برد ایران مقابل استرالیا مقتدرانه بود/کانادا از استرالیا قوی‌تر است
کاپیتان اسبق تیم ملی والیبال ایران گفت: برد ایران بردی واقعا حرفه ای و مقتدرانه بود و گام نخست تیم محکم بود آن هم برابر تیمی که در بازی های المپیکی 2012 ما را به راحتی شکست داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمدرضا دامغانی،کاپیتان اسبق تیم ملی والیبال ایران در خصوص پیروزی مقتدرانه ایران برابر تیم ملی استرالیا در گفتگو با پایگاه اطلاع رسانی خبرنگار گفت: تیم ملی والیبال ایران امروز صبح برای مبارزه با استرالیا حریف همیشه مقتدر و اولین حریف خود در رقابت های انتخابی المپیک به میدان بازی رفت دیدار با حریفی که همیشه پر توان و قدرتمند ظاهرشده بود و همیشه رقیب جدی ایران بوده است  اما توانمندی بازیکنان تیم ملی ما به قدری قوی بود که مقابل این تیم، تیمی که همیشه برابر ایران مدعی بوده به پیروزی برسند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پایگاه اطلاع رسانی خبرنگار,

 

,

وی در پاسخ به این سوال که آیا تیم ملی با وضع روحی و جسمانی مناسب میتوانند صعود کنند و یکی از مدعیان اصلی باشند، افزود: نمیشود آینده بازی های انتخابی المپیک را پیش بینی کرد، باید عملکرد تیم ها را در هر بازی جداگانه آنالیز کرد اما باید تلاش کنند که در میان سه تیم برتر رقابت های انتخابی المپیک قرار بگیریم، طبیعتا هدف تیم ملی این است که رویای 52 ساله والیبال محقق شود تا دل مردم شاد شود. مجموعه والیبال این ظرفیت را دارد که پس از سال ها با برنامه کار کردن به المپیک برسد اما فکر میکنم بازی های سختی را پیش رو داریم. 

,

 

,

محمدرضا دامغانی گفت: اکنون که تیم ما مقابل استرالیا برد باید استراحت کنند چرا که بعد از این برد لهستان و فرانسه و کانادا حریف های بعدی و بازی ها سخت ما خواهند بود، همانطور که رائول لوزانو مربی آرژانتینی تیم ملی والیبال ایران با اشاره به بازی حساس فردا گفت به نظرم کانادا از استرالیا قوی‌تر است، چراکه پاسور سریع‌تری در اختیار دارد. 

,
 
,
وی افزود: عملکرد اوزانو برابر تیم استرالیا قابل قبول و فنی بود، لوزانو مربی منظمی است که تمرینات فشرده ای را برای بازیکنان تدارک دیده است.
,
 
,

کاپیتان اسبق تیم ملی والیبال ایران در پایان اظهار کرد: توماس ادگار (پشت خط زن سرشناس ترین بازیکن تیم ملی استرالیا که در مقدماتی المپیک 2012 یه تنه تیم مارو شکست داد) در این بازی توانایی هایش اصلا به چشم نیامد اما واقعا بازی سختی بود و فشارهایی که ایران روی استرالیا داشت باعث شد ضعف هایشان به چشم نیاید.

,

 انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه