اخبار داغ

فرمانده ناحیه سپاه میناب:

برگزاری اولین دوره مسابقات کورس بهاره قهرمانی استان در میناب+تصاویر

برگزاری اولین دوره مسابقات کورس بهاره قهرمانی استان در میناب+تصاویر
نخستین دوره مسابقات کورس بهاره قهرمانی استان در شهرستان میناب با حضور مسئولین استان و شهرستان به همت ناحیه سپاه میناب و هیئت سوارکاری شهرستان در دهکده ورزشی بسیج به کار خود پایان داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از میناب جنوب، حبیب الله سهرابی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میناب ضمن خیر مقدم به مسئولین استانی و شهرستان گفت: اولین دوره مسابقات کورس بهاره قهرمانی استان به مناسبت آزادسازی خرمشهر در ۴ گروه به رقابت می پردازد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, میناب جنوب,

وی افزود: هدف از برگزاری این مسابقات تجربه اندوزی، استعدادیابی، آموزش و بعد از ابعاد تربیتی، پرورش بعد قهرمانی در بین چابکسواران است.

,

 

,

فرمانده ناحیه سپاه میناب عنوان کرد: در این مکانی که الان قدم گذاشته ایم در زمان جنگ و غارتهای رژیم بعث، انبوهی از همشهریان ما از همین مکان آموزشهای مقدماتی جنگی را می آموختند و به جبهه ها اعزام می شدند.

,

 

,

مسئول بسیج عشایری استان نیز در حاشیه این مسابقه گفت: بنده از لحظه ای که در این مکان قدم نهاده ام روحیه ام با دیدن ذوق و شوق این مردم چند برابر شده و تاکیید بنده بر برگزاری هرچه باشکوه تر این نوع مسابقات است.

,

 

,

وی افزود: با تاکیید به سفارش مقام معظم رهبری مبنی بر بردن جوانان به سمت و سوی ورزش به این دلیل که عقل سالم در بدن سالم است و با ورزش کردن می توان روحیه جوانمردی را بالا برد.

,

 

,

معصومی مسئول هیئت سوارکاری میناب خاطر نشان کرد: این مسابقات در ۴ گروه برگزار شد که شامل:فلات ایران، عرب، ترکمن، درشور، بومی و کرد بود، در پایان مسابقه نبز به نفرات برتر به رسم یادبود هدایایی داده شد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه