اخبار داغ

اعزام تیم بسیج جامعه پزشکی میناب به منطقه محروم کریان+تصاویر

اعزام تیم بسیج جامعه پزشکی میناب به منطقه محروم کریان+تصاویر
بسیج جامعه پزشکی میناب هر ساله با اعزام پزشکان متخصص به مناطق محروم و با هدف خدمت‌رسانی ‏گام‌های مثبتی در راستای سلامت بر می‌دارد‎.‎
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛حبیب الله سهرابی فرمانده ناحیه میناب در گفتگو بامیناب جنوب گفت: هدف از راه‌اندازی تیم های پزشکی و اقدامات جهادی کمک به افزایش سطح عدالت و دسترسی مردم به خدمات سلامت به صورت رایگان به ویژه در مناطق محروم است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, میناب جنوب,

 

,

وی افزود: پزشکان و متخصصان با مشاهده اوج محرومیتی که در مردم ‏این منطقه و همچنین نداشتن امکانات بهداشتی درمانی به چشم می‌خورد، خود برای اعزام پیشقدم می‌شوند و برای معاینه و درمان ‏رایگان مردم این مناطق کمر همت می‌بندند.

,

 

,

 

,

فرمانده ناحیه میناب عنوان کرد: کمک به امر بهداشت و درمان توده‌های نیازمند و ارتقاء سطح سلامت در مناطق محروم از اهداف برگزاری این برنامه‌ها است.

,

 

,

 

,

وی همچنین دکتر شهبازی ریاست بیمارستان میناب را نمونه یک جهادگر خستگی ناپذیر دانست و گفت: با زحمات این عزیزان میتوان محرومیت را از چهره مردم این منطقه دور کرد.

,

 

,

 

,

سهرابی خاطر نشان کرد: در این امر خدا پسندانه تعداد۷ متخصص از بهترین پزشکان میناب حضور داشتند که طی یک روز موفق به ویزیت رایگان ۸۵۹ نفر که شامل: داخلی ۲۲۵نفر، اطفال ۲۴۵ نفر، ارتوپدی۸۰ نفر، ارولوژی ۸۰نفر، اعصاب و روان ۷۶ نفر، قلب ۵۶ نفر، دندان پزشکی ۹۷ نفر از مردم مناطق محروم شدند

,

 

,

 

,

ابوذر مهدی نخعی فرماندار میناب نیز که در این امر حضور داشتند خطاب به مردم گفتند: به مناطق روستایی آمدیم تا با همدلی و دلجویی از هموطنان مناطق محروم این شادی را با عزیزان تقسیم نماییم.

,

 

,

 

,

متخصصان جامعه پزشکی نیز با اشاره به شیرینی ادای تکلیف در چنین روزهایی، حضور در این مناطق را سعادت می دانند.

,

 

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه