اخبار داغ

در 135 اُمین جلسه علنی پارلمان شهری مطرح شد؛

انحرافاتی در زمان انتخاب شهردار جدید اتفاق افتاد/ شهر زیبا با ظلم و فشار به وجود نمی‌آید

انحرافاتی در زمان انتخاب شهردار جدید اتفاق افتاد/ شهر زیبا با ظلم و فشار به وجود نمی‌آید
جزینی با اشاره به استیضاح شهردار سابق اصفهان و روی کار آمدن مدیر جدید در سال گذشته، خاطرنشان کرد: در صحبت‌ها نباید نفی عملکرد مدیریت قبلی انجام شود در آن دوران نیز کارهایی انجام‌شده است اما نکته قابل‌ملاحظه انحرافاتی بود که در زمان انتخاب شهردار جدید اتفاق می‌افتاد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صاحب نیوز، اعضای شورای اسلامی در موعد نطق و تذکرات ۱۳۵ امین جلسه پارلمان شهری به در مورد امورات شهری اشاره کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

* بزرگ‌ترین دل‌نگرانی ما آلودگی هوا است

,

مهدی باقر بیگی عضو شورای اسلامی شهر اصفهان بابیان اینکه امروز یکی از بزرگ‌ترین دل‌نگرانی‌های ما آلودگی هوا است، اظهار کرد: گاه‌وبیگاه توسط دولت و شهرداری‌ها برنامه‌هایی در این زمینه انجام می‌گیرد اما نیاز است که مردم در این زمینه مشارکت جدی داشته باشند.

,

عضو کمیسیون حفظ و گسترش فضای سبز یکی از روش‌های تحقق کاهش آلودگی و افزایش کیفیت هوا را استفاده از گیاهان سبز عنوان کرد و افزود: پرورش گل یا گیاهان سبز توسط مردم می‌تواند به کاهش سموم موجود در هوا، آب‌وخاک شود.

,

وی بابیان اینکه هرگونه قطع یا جابجایی درختان در سطح شهر باید با مجوز کمیسیون حفظ و گسترش فضای سبز انجام گیرد، درخواست کرد: همه شهروندان، مسئولان و رسانه در صورت مشاهده این اقدام از ممانعت کنند و آن را به مسئولان مربوطه گزارش دهند.

,

باقر بیگی اصفهان را خانه خود و اهالی شهر را خانواده خود عنوان و تأکید کرد: اگر این نگاه در تمام مردم وجود داشته باشد شهر به خواستگاه و جایگاه اصلی خود می‌رسد.

,

* انحرافاتی در زمان انتخاب شهردار جدید اتفاق افتاد

,

رسول جزینی عضو شورای اسلامی شهر اصفهان ضمن تبریک قهرمانی تیم کشتی فرنگی جمهوری اسلامی ایران در مسابقات جام جهانی این رشته اظهار کرد: درست است این ورزشکاران قهرمان شده‌اند ولی باید بگوییم که قهرمانان واقعی جامعه شهدای انقلاب، دفاع مقدس و مدافعان حرم آل الله هستند که آرامش و امنیت امروز کشور به همین واسطه است.

,

وی با اشاره به استیضاح شهردار سابق اصفهان و روی کار آمدن مدیر جدید در سال گذشته، خاطرنشان کرد: در صحبت‌ها نباید نفی عملکرد مدیریت قبلی انجام شود در آن دوران نیز کارهایی انجام‌شده است اما نکته قابل‌ملاحظه انحرافاتی بود که در زمان انتخاب شهردار جدید اتفاق افتاد.

,

جزینی ادامه داد: در این مدت یک‌ساله هم‌ کارهای خوبی توسط شهردار انجام‌شده است و اثر آن در بدنه شهرداری مشهود است.

,

جزینی عضو شورای اسلامی شهر اصفهان بابیان اینکه در آخرین سال فعالیت دوره چهارم  هستیم، تصریح کرد: هرگونه استفاده از منابع شهرداری برای انجام تبلیغات سال آینده حرام است و در صورت مشاهده این‌چنین حرکتی با آن برخورد خواهم کرد.

,

* مدیران شهری نسبت به جایگاه خود شناخت کامل داشته باشند

,

کریم نصر اصفهانی عضو شورای اسلامی شهر اصفهان  و از یادگاران دفاع مقدس با اشاره به سالروز آزادسازی خرمشهر اظهار کرد: باید بنگریم چرا آزادسازی خرمشهر لرزه بر اندام قدرت‌های بزرگ انداخت.

,

وی بابیان اینکه خرمشهرهای دیگر در راه است،‌ گفت: البته نه در میدان جنگ نظامی و شاید ویرانی جنگ نظامی را نداشته باشد بلکه آبادانی نیز به دنبال دارد اما از جنگ نظامی سخت‌تر است.

,

نصر اصفهانی عضو شورای اسلامی شهر اصفهان  بابیان اینکه مدیران شهری کلیه مطالب مرتبط با حوزه شهری را شناخت کامل داشته باشند، اظهار کرد: هر شخصی در هر جایگاهی که قرار دارد باید منویات رهبر معظم انقلاب را جامه عمل بپوشاند.

,

* شهر زیبا با ظلم و فشار به وجود نمی‌آید

,

عدنان زادهوش عضو شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به گزارش معاونت عمران شهرداری در کمسیون تلفیق شورا گفت: برآوردی که از آن حاصل شد نشان‌دهنده آن بود که در سال گذشته در این حوزه چند سال چندین برابر عملکرد بیشتر شده است و هزینه‌های آن نیز بیشتر شده است.

,

وی بابیان اینکه با چند برابر شدن این عملکرد باید نکته‌ای را در نظر گرفت، اظهار کرد: مبادا خدای‌ناکرده پرداخت مطالبات پیمانکاران با مشکل برخورد کند.

,

زادهوش در ادامه تصریح کرد: با ظلم و فشار بر مردم شهر نمی‌توان شهری زیبا و آباد به وجود آورد البته شهردار خواهان این امر نیست ولی باید دقت لازم را داشته باشد.

,

* ترافیک در کریدر غرب اصفهان اشباع‌شده است

,

سید کریم داوودی رئیس کمیسیون امور اقتصادی و گردشگری شورای اسلامی شهر اصفهان ترافیک را بیماری مزمن کلان‌شهرها عنوان کرد و تصریح کرد: ترافیک در کریدر غرب اصفهان اشباع‌شده است و اگر راهکارهایی در نظر گرفته نشود مشکلات زیادی را ایجاد می‌کند.

,

داوودی در ادامه با اشاره به تردد برخی از موتورسواران در پارک‌ها، اظهار کرد: این‌گونه حرکت‌ها آرامش مردم را از بین برده است و معاونت خدمات شهری برای این امر باید فکری بکنند.

,

* لزوم سرعت بخشی به بهره‌برداری بی آرتی خیابان جی

,

احمد شریعتی نائب رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان به مشکل خط بی آر تی خیابان جی گفت: با توجه به تأخیر در به انجام رسیدن مشکلات ترافیکی را به وجود آورده‌اند که درخواست داریم نسبت به بهره‌برداری آن سرعت عمل داشته باشند.

,

* امتیازات در نظر گرفته‌شده برای احداث نمازخانه در جایگاه‌های بنزین لغو شده است

,

علیرضا نصر اصفهانی عضو شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به بار نشستن درختان توت گفت: برخی از درختان که در حاشیه خیابان‌ها کاشته شده است مشکلات و مزاحمت‌هایی را برای برخی از شهروندان به همراه داشته است لذا از این به بعد در این زمینه توجه کافی شود.

,

نصر اصفهانی اظهار کرد: در زمان احداث جایگاه‌های سوخت بنزین امتیازی را برای ایجاد نمازخانه در این مکان‌ها در نظر گرفته می‌شد ولی طبق شنیده‌ها این امتیاز لغو شده است و کاربری‌های دیگری ایجاد می‌شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه