اخبار داغ

نماینده منتخب مردم شهرستان های کنگاور صحنه و هرسین در مجلس شورای اسلامی:

هدف آمریکا ایجاد شکاف در نظام جمهوری اسلامی است /مجلس دهم به دنبال نقض برجام نیست

هدف آمریکا ایجاد شکاف در نظام جمهوری اسلامی است /مجلس دهم به دنبال نقض برجام نیست
نماینده منتخب مردم شهرستان های کنگاور صحنه و هرسین در مجلس شورای اسلامی گفت: آمریکا به دنبال بی اعتماد کردن مردم نسبت به مسولان نظام است و می خواهد با مخدوش کردن چهره ی مسولان به این هدف شوم خود برسد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از امروله، نشستی با عنوان برجام ،فرصتها و تهدیدها با حضور اساتید دانشگاههای رازی ، فرهنگیان ، فنی ، صنعتی ، آزاد و پیام نور استان کرمانشاه در محل دانشگاه فرهنگیان شهید صدوقی کرمانشاه برگزار شد

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا , امروله، ,

 

,

در این نشست نماینده منتخب مردم شهرستان های کنگاور صحنه و هرسین در مجلس شورای اسلامی با اشاره به دشمنی آمریکا با ایران عنوان کرد: آمریکا به دنبال بی اعتماد کردن مردم نسبت به مسولان نظام است و می خواهد با مخدوش کردن چهره ی مسولان به این هدف شوم خود برسد .

,

 

,

 حسن سلیمانی در ادامه افزود: اگر امروز آمریکا به تعهدات خود در قبال برنامه جامع اقدام مشترک عمل نمی کند این است که ما متعهد اول برجام هستیم و این نقص برجام است . ما پذیرفتیم که قابلیت هسته ای خود را کاهش دهیم و این کار را کردیم ولی طرف مقابل به تعهد خود عمل نکرد .

,

 

,

وی خاطرنشان کرد: دشمنان نظام در این باورند که نرم افزارانه در مقابل قدرت ما ایستادگی کنند و با ایجاد تفرقه و چند طرفی در حکومت به ایران ضربه بزنند که خوشبختانه مردم ما با اتحاد و موافق با نظر مقام معظم رهبری مدظله العالی به دنبال اقتدار حکومت اسلامی هستند و اگر ادامه دهند نه تنها دشمن از نقشه ی شوم خود ناامید می شود بلکه مجبور به انجام تعهدات خود در برجام می شود .

,

 

,

سلیمانی در پاسخ به سوال یکی از اساتید در خصوص نقض یا ادامه ی برجام در برنامه مجلس دهم تصریح کرد: به حمد خدا نمایندگان این دوره نمایندگانی دانش محورند و نه غوغا سالار و این نوید را بدهم که یک مجلس فعال و نفوذ ناپذیر خواهد بود که تسلیم مدارانه هیچ تصمیمی در آن گرفته نخواهد شد و تمام سعی ما این است که طرف مقابل را مجبور به انجام تعدات خود در قبال ملت ایران کنیم و بعید میدانم به دنبال نقض برجام باشیم .

,

 

,

نماینده مردم شهرستانهای کنگاور صحنه و هرسین در پایان سخنان خود درخصوص اهداف و برنامه ی نمایندگان استان در دوره ی دهم اظهار داشت :هدف ما اعتلای سرمایه ی انسانی استان صرف نظر از هرگونه اعتقاد و جناح سیاسی است و به دنبال نمایاندن نیروهای استانی در سطح کشور هستیم.

,

انتهای پیام/م

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه