اخبار داغ

وقتی یک بی حیا زور می زند دیده شود

وقتی یک بی حیا زور می زند دیده شود
بی‌حرمتی یک فعال مدعی حقوق بشر به مقدسات شیعیان موجی از اعتراضات را در شبکه‌های اجتماعی به راه انداخته است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از فارس، شادی صدر، که پس از انتخابات سال 88 از کشور گریخت و به جرگه ضدانقلابان پیوست به تازگی تصویری زننده و موهن علیه مقدسات شیعیان منتشر کرده که با واکنش های شدیدی در فضای مجازی روبرو شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

این فمنیست مدعی حقوق بشر در جدیدترین اقدام خود، تصویری از خودش را در حالی که روی یک کاناپه مزین به پرچم عزای امام حسین(ع) نشسته و جام مشروب دارد را منتشر کرده و نوشته است: «تقدس‌زدایی از امر مقدس و فروریختن هر آنچه مقدس است، جوهره مدرنیته است. شوخی با امر مقدس و تابو زدایی هم جزیی از همین روند مدرن شدن جامعه است. اصل آزادی بیان که به همان اندازه مهم است به هر کس حق می دهد از عقاید و مذاهب مختلف انتقاد کند، با آنها شوخی کند و یا آنها را رد کند».

,

این بی حرمتی به ائمه اطهار علاوه بر این که باعث شد کمپینی با هشتگ «#سلام_بر_اهلبیت» در فضای مجازی تشکیل شود(اینجا)، واکنش تعدادی از چهره های کشورمان به این عمل شنیع شادی صدر را در پی داشت.

,

* المیرا شریفی مقدم

,

المیرا شریفی مقدم گوینده شبکه خبر که تصویری از اقدام شنیع این همکار سابق روزنامه‌های اصلاح طلب و مدعی کنونی حقوق زنان و اصلاح طلبان را منتشر کرده بود با تغییر تصویر پست منتشر شده اش نوشت: پست قبلی به درخواست عده زیادی از دوستان و تهوع آور بودنش، حذف شد.

,

* حجت الاسلام زائری

,

حجت الاسلام محمدرضا زائری، کارشناس فرهنگی نیز نوشت:

,

تصاویری که از مبل های طراحی شده با پرچم های عزاداری با حضور افراد مختلف منتشر شده است و یکی از آنها بیشتر دیده شده دل هر انسان سلیم النفس و فرهنگ دوست را می آزارد، چه رسد به افراد دین دار و متدین و علاقمندان به آیین های دینی و مذهبی که با عزاداری سالار شهیدان انس دارند و به محبت آل الله خو گرفته اند و طبیعی است که غیرت دینی و احساسات مذهبی شان با دیدن این تصاویر جریحه دار شود و آزردگی و تألم روحی پیدا کنند. اما چیزی که برای من عجیب است تکرار نشر این تصاویر در فضای دوستان متدین است! قطعا بازنشر این تصاویر با هر دلیلی که باشد توجیه ندارد. مسلم است که هم طراح مبل ها (ظاهرا خانم پرستو فروهر احتمالا به خاطر تشفی داغ والدین ) و هم خانم شادی صدر ( به خاطر انتقام و فرونشاندن کینه های دیگر ) به خوبی می دانسته اند که کارشان چه بازتابی دارد و دقیقا با همین هدف چنین کرده اند! حالا مثل بسیاری موارد دیگر با بازنشر و تکثیر این تصاویر ما هم دقیقا داریم توی زمینی بازی می کنیم که آنها برایمان طراحی کرده اند و قطعا برای قدم های بعدی اش هم فکرکرده اند! اتفاقا به همین دلیل اساسا باید این موضوع را نادیده گرفت. آنها دقیقا می خواهند این تصاویر زیاد دیده شود و مؤمنین برآشفته شوند و سرشان به این موضوع گرم باشد! و ما هم دقیقا باید همین کار را نکنیم! برادران و خواهران عزیز! لطفا اصلا به روی خودتان نیاورید و هیچ واکنشی نشان ندهید! بدتر از این توهین ها در طول تاریخ به ساحت قدسی اهل بیت شده و جز روسیاهی و ذلت برای مسببین نداشته است. تابش خورشید عالمتاب از آب دهان انداختن روسیاهان هرگز آفتی نخواهد دید. مهم این است که فعلا با بی اعتنایی کامل بر خلاف خواست پلیدشان عمل کنیم.

,

* داریوش سجادی

,

داریوش سجادی روزنامه‌نگار اصلاح‌طلب در صفحه فیس بوکش نوشت: امروز با دیدن این تصویر سرکار خانم شادی صدر سنسور عنترشناسی مسبوق به سابقه مان بعد از مدت ها اکتیو شد! و ناغافل نهیب مان زد که حالا مشروب خوردن این علیا مخدره در جوار نام «الله» و جوف کتیبه حسین ابن علی و اصرارش در انتشار این دهان کجی به اعتقادات و مقدسات مسلمانان به کنار! اما لاکردار چه اصراری دارد تا به هر نحو ممکن موید و مصداق مثل معروف «بازی بیشتر میمون زشت تر» شوند!؟

,

هر چند می دانیم و می پذیریم زشتی و زیبائی امری نسبی است و ملاک حُسن خلق و پارسائی است. اما بالاخره .... بگذریم!

,

* فرخی نژاد

,

فریده فرخی نژاد، گوینده باسابقه اخبار سیما نوشت:

,

در تفسیر و تحلیل این عمل وقیحانه، فقط باید گفت:ای مگس نجس، عرصه ی سیمرغ، نه جولانگه توست، عرض خود میبری و زحمت ما میداری.

,

مردم معتقد ما میدونن که دست و پا زدنهای این تیم وقیح، فقط و فقط برای دیده شدن است و بس.

,

دیده شدن به هر قیمتی، یه روز ادای دفاع از حقوق بشر، یه روز سوزاندن کلام الله مجید، یه روز ملاقات با اعضا و سران فرقه ی ضاله ی بهاییت و یه روزم عمل وقیحانه ی اخیر هتک حرمت این جرثومه ی فساد در مقابل کتیبه و نام مقدس الله و امام حسین ع

,

ان شاء الله به زودی سزای اعمالشان را خواهند دید.

,

انتهای پیام/بخ

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه