اخبار داغ

رادفر برنامه های سفر رئیس جمهور در ارومیه را تشریح کرد

رادفر برنامه های سفر رئیس جمهور در ارومیه را تشریح کرد
علیرضا رادفر معاون سیاسی امنیتی استاندار آذربایجان غربی صبح امروز در مصاحبه با شبکه رادیویی سلام یاشایش برنامه ها و پروژه های افتتاحی رئیس جمهور در آذربایجان غربی را تشریح کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تیار،علیرضا رادفر معاون سیاسی امنیتی استاندار آذربایجان غربی در گفتگوی زنده با شبکه رادیویی برنامه سلام یاشایش ارومیه طرح ها و پروژه ها و همچنین برنامه سفر و دیدارهای عمومی و مردمی دکتر روحانی در سفر به آذربایجان غربی را تشریح کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیار,

وی با اشاره به دیدار مردمی و عمومی دکتر روحانی در روز دوشنبه مورخ 95.03.10 ساعت 9 صبح در مجموعه ورزشی جهان پهلوان تختی ارومیه، گفت: مردم استان و شهرستان ارومیه با حضور در میدان انقلاب ارومیه تا ورزشگاه تختی میزبانی شایسته خود را از رئیس جمهور به منصه ظهور خواهند گذاشت.

,

معاون سیاسی امنیتی استاندار آذربایجان غربی اظهار کرد: رئیس دولت تدبیر و امید بعد از دیدار عمومی و مردمی جلسه ای با نخبگان، فرهیختگان و علمای استان خواهند داشت و بعد از آن شورای اداری استان در ارومیه برگزار خواهد شد.

,

وی با اشاره به این که سفر دکتر روحانی سفری دو روزه خواهد بود، گفت:ایشان در روز دوم سفر خود با سفر به شهرستان مهاباد با حضور در پتروشیمی این شهر تمام طرح ها و پروژه های قابل افتتاح استان را به صورت همزمان افتتاح خواهند کرد.

,

رادفر تصریح کرد: رئیس جمهوری بعد از افتتاح این طرح ها دیدار عمومی و مردمی در شهرستان مهاباد خواهد داشت و بعد از اتمام این دیدار با سفر به ارومیه و برگزاری نشست مطبوعاتی به سفر دو روزه خویش پایان خواهد داد.

,

وی با بیان اینکه بر اساس جلسات متعدد کارشناسی از گذشته جهت آمادگی استان برای میزبانی از رئیس جمهور گفت: طی برنامه ریزیهای صورت گرفته الویتهای استان احصاء شده و به تیم کارشناسی ریاست جمهوری اعلام و در حضور رئیس جمهور جمع بندی خواهد شد.

,

معاون سیاسی امنیتی استاندار آذربایجان غربی افزود: پروژه هایی که افتتاح و اعتبار خواهند گرفت و انشاا.. تا سال 96 به اتمام می رسند و در اختیار مردم قرارمی گیرند 57 پروژه عمرانی با اعتبار 577 میلیارد تومان و 284 پروژه اقتصادی با اعتباری بالغ بر هزار و پانصد ودو میلیارد تومان سرمایه گذاری می شود.

,

رادفر خاطر نشان کرد: آنچه در این سفر مهم است و مطالبه و دغدغه مردم و همه مسئولین است حمایت پروژه های اقتصادی است که 70 شرکت هولدینگ در استان حضور خواهند داشت تا تفاهم نامه هایی بین استان و آنان امضا شود تا سرمایه گذاریهای لازم را در استان انجام دهند و تکانی در رابطه با مسایل اقتصادی استان و بحث اشتغال جوانان و فرصت های شغلی داشته باشیم.

,

وی در رابطه با راکد بودن و نیمه فعال بودن واحدهای تولیدی دراستان گفت: پروژه هایی که افتتاح خواهند شد و تزریق سرمایه در گردش برای ادامه روند فعالیتهای تولیدی و اقتصادی برای طرح های راکد در الویت اساسی هستند.

,

معاون سیاسی امنیتی استاندار آذربایجان غربی با بیان اینکه یکی از بحثهای عمده بحث جاده های مواصلاتی و راه آهن است، افزود: بحث احیای دریاچه ارومیه نیز مد نظر در این سفر است 26 پروژه تواما در استان در حال اجرا هستند و با اعتبارات خاص رئیس جمهور با الطاف الهی و مدیریت آب توسط مردم احیای دریاچه ارومیه انجام خواهد شد.

,

انتهای پیام/م

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه