اخبار داغ

بی مهری روحانی به زنان آذربایجان غربی/ وعده های فله ای به زنان از شعار تا واقعیت!

بی مهری روحانی به زنان آذربایجان غربی/ وعده های فله ای به زنان از شعار تا واقعیت!
رئیس جمهور محترم در رابطه با وعده های بسیار شما به حوزه زنان دلمان را خوش می کنیم به اینکه حتما ابر و باد و مه و خورشید و فلک دست به هم ندادند تا شما کاری کنید برای این ملت زجر دیده! اما چرا علاوه بر عدم تحقق وعده ها، در سفرتان به استان آذربایجان غربی برنامه ای در حوزه زنان و خانواده ندارید!
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تیار،حسن روحانی که قبل از انتخابات وعده های سنگین و رنگینی در حوزه زنان و خانواده برای کلیدداری امور کشور می داد با گذشت سه سال از ریاست جمهوری اش علاوه بر عدم تحقق وعده ها در سفرش به استان آذربایجان غربی مطلع شدیم برنامه ای در حوزه زنان و خانواده ندارد!

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیار,

در جریان انتخابات ریاست جمهوری، یکی از حوزه هایی که بعلت وسعت و تأثیرگذاری گسترده، نامزدها توجه ویژه‌ای به آن نشان می‌دادند مساله زنان و خانواده بود و هر کدام از نامزدها فارغ از اینکه آیا قادر خواهند بود وعده های داده شده را عملیاتی کنند یا نه فقط وعده می دادند آنهم فله ای !

,

بعضی از این وعده‌ها از نگاه جامعه‌شناسان، مسئولان نهادهای مربوط به زنان و فعالان این حوزه برای بهبود اوضاع زنان مفید ارزیابی می‌شد و بعضی وعده‌های دیگر طوری بود که پیش‌بینی می‌شد اگر آن کاندیدا به ساختمان پاستور راه پیدا کند و وعده‌هایش محقق شوند احتمال دارد فعالیت‌هایی که تا کنون برای زنان انجام شده را بی‌ثمر کند و آنها را چند گام به عقب ببرد.

,

با نگاهی به قول‌ها و برنامه‌های حسن روحانی در جریان برگزاری مناظره‌ها، گفت‌وگوها و نشست‌های مختلف درباره زنان و خانواده به راحتی در می یابیم که این وعده ها جز وعده های سر خرمن به زنان چیزی بیش نبود.

,

روحانی آن زمان گفت: تشکیل وزارت امور بانوان را در دولت تدبیر و امید پیش‌بینی کردیم تا حقوق ضایع شده زنان را به آنها برگردانیم، در برنامه دولت تدبیر و امید، تقویت نهاد خانواده و افزایش رضایتمندی در زندگی خانواده را به عنوان یک اصل مورد توجه قرار خواهیم داد، کاری می‌کنم دختران احساس امنیت کنند نخواهم گذاشت ماموری بی‌نام و نشان از کسی سوال کند. دختران جامعه خود حافظ حجاب و عفاف هستند، پوشش خدمات بیمه‌ای باید بین همه زنان جامعه به خصوص زنانی که سرپرستی خانواده را بر عهده دارند، گسترش یابد ودر دولت تدبیر و امید، پوشش بیمه خدمات تأمین اجتماعی برای زنان برقرار خواهد شد و معیشت مردم، به ویژه معیشت زنان بهبود خواهد یافت.

,

آری آقای روحانی این چند وعده ای که از میان انبوه وعده های شما ذکر شد تماما تحقق یافته اند آری آمار طلاق و پرونده هایی که مصداق بازر از هم پاشیدن خانواده های ایرانی هستند، افزایش زنان متکدی و بی خانمان، گسترش بدحجابی و حتی بی حجابی ها در سطح شهر و نارضایتی های زنان خصوصا زنان بدسرپرست و بی سرپرستی که هشتشان گرو نهشان است همگی در سایه تحقق وعده های دولت تدبیر و امید شماست!!

,

از این وادی بگذریم حتما ابر و باد و مه و خورشید و فلک دست به هم ندادند تا شما کاری کنید برای این ملت زجر دیده! شنیدیم به آذربایجان غربی و شهر ارومیه سفری دارید از امور بانوان و خانواده استانداری آذربایجان غربی جویای برنامه ها و دیدارهایی شدیم که شما در حوزه زنان و خانواده خواهید داشت اما زهی خیال باطل که شما اصلا برنامه که چه عرض کنم حتی یک ساعت برای دیدار با نخبگان زن استان و شنیدن دردلهای آنان و شاید گوشه چشمی از الطاف بیکران خود را از آنان دریغ داشته اید!

,

از آنجا که به رسم همیشه زنان به هنگام وعده در صف اول و در توجه به مطالبات آنان در صف آخر هم جا ندارند امیدواریم به آن چند تکه کاغذی که از سوی امور بانوان و خانواده استانداری آذربایجان غربی بعنوان مطالبات زنان استان به شما ارائه خواهد شد گوشه چشمی داشته باشید تا شاید بازخوردی که توجه شما به زنان استان خواهد داد مهر تأییدی را که از بی مهری شما به زنان در ذهن آنان زده را تأیید نکند.

,

انتهای پیام/م

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه