اخبار داغ

بیانیه بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور زاهدان در محکومیت دیدار یک آقازاده با اعضای فرقه ضالّه بهائیت

بیانیه بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور زاهدان در محکومیت دیدار یک آقازاده با اعضای فرقه ضالّه بهائیت
بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور سیستان و بلوچستان در پی دیدار اخیر فائزه هاشمی با اعضای فرقه بهائیت، بیانیه ای صادر کرده است که در آن ضمن محکوم کردن این اقدام از مسئولان قضائی و انتظامی استان لزوم برخورد جدی با اعضای فرقه بهائیت که به طور آشکار و آزادانه در شهرستان زاهدان مشغول فعالیت اقتصادی هستند را خواستار شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مطالبه گر، بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور سیستان و بلوچستان در پی دیدار اخیر فائزه هاشمی رفسنجانی با اعضای فرقه بهائیت، بیانیه ای صادر کرده است که در آن ضمن محکوم کردن سلسله اقدامات آقازاده منحرف و بهایی‌دوست، همه مردم را به بازشناسی وقایع فتنه 88 و واکاوی ذات پلید عناصر این فتنه دعوت کرده است همچنین در این بیانیه از مسئولان قضائی و انتظامی استان سیستان و بلوچستان لزوم برخورد جدی با اعضای فرقه بهائیت که به طور آشکار و آزادانه در شهرستان زاهدان مشغول فعالیت اقتصادی هستند را نیز خواستار شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مطالبه گر،, , فائزه هاشم, ی رفسنجانی با اعضای فرقه بهائیت, ، بیانیه ای صادر کرده است که در آن ,

در ادامه متن کامل این بیانیه را می خوانید:

,

«بهائی ها یک مذهب نیستند، یک حزب هستند. یک حزبی که در سابق انگلیس از آن پشتیبانی می کرد و حالا هم آمریکا دارد پشتیبانی می کند.»

, «بهائی ها یک مذهب نیستند، یک حزب هستند. یک حزبی که در سابق انگلیس از آن پشتیبانی می کرد و حالا هم آمریکا دارد پشتیبانی می کند.»,

بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی(ره)

, بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی(ره),

گذر ایام، به خوبی ذات منافقان و منحرفان را عیان می‌کند. دیدار فائزه هاشمی رفسنجانی با اعضای فرقه شیطانی بهائیت دقیقا نشان داد که مراحل سقوط یک فرد تا کجا و چه اندازه‌ای می‌تواند رخ بدهد. تا جایی که فرزند رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام زیر تصویر ننگین مؤسس فرقه ضاله بهائیت در منزل بهائیان صهیونیست حاضر شده و از آنها به صراحت تعریف و تمجید می‌کند.

,

حال می‌توان به عمق کلام رهبری درباره فتنه 88 و لزوم جلوگیری از تبعات آن پی برد. وقتی فائزه هاشمی رفسنجانی به عنوان یکی از آتش بیاران فتنه 88 در خیابان‌ها به داد و فریاد و نسبت دادن اباطیل علیه نظام می‌پرداخت باید این روزها را پیش‌بینی می‌کرد. به هر حال فردی که از زیر سایه نظام اسلامی خارج شود، ظرفیت سقوط به قهقرا را دارد. یک بار به ولی فقیه اهانت می‌کند و یک بار هم با صهیونیست‌های بهایی نشست و برخاست می‌کند.

,

مردم خوب می‌دانند که زباله‌های فتنه 88، که هم‌اکنون یا در زندان یا در خارج از کشور و یا متأسفانه در داخل کشور آزاد می‌گردند از هر روشی برای ضربه زدن به نظام بهره می‌برند. چرا که آنها با نشانه گیری نظام اسلامی، عناد خود را با اصل آموزه‌های اسلامی نشان داده‌اند بنابراین هیچ مانعی برای پیوند بیشتر آنها با هر باطل و شیطان دیگری وجود ندارد.

,

وقتی یکی از سران فتنه آمریکایی پس از حضور عده‌ای شیطان‌پرست، بهائی، جاسوس انگلیس، سلطنت‌طلب و ضدنظام در خیابان‌های تهران در روز عاشورا و اهانت به سید و سالار شهیدان، آنها را «مردم خداجو» خواند، دور نیست که امروز عنصر دون‌پاییه فتنه یعنی فائزه هاشمی رفسنجانی هم دست به این اقدام شوم بزند.

,

بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور سیستان و بلوچستان ضمن محکوم کردن این سلسله اقدامات آقازاده منحرف و بهایی‌دوست، همه مردم را به بازشناسی وقایع فتنه 88 و واکاوی ذات پلید عناصر این فتنه دعوت می‌کند.

,

ما دانشجویان دانشگاه پیام نور زاهدان، به فائزه هاشمی رفسنجانی و برادر فتنه‌گرش و دیگر اقوام و اطرافیان آنها که در مقاطع مختلف هر کدام به طریقی بر صورت پاک نظام چنگ انداخته‌اند به صراحت هشدار می‌دهیم که دانشجویان بسیجی این اقدامات شما را بی‌پاسخ نخواهد گذاشت.

,

بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور از مسئولان قضائی و امنیتی کشور مصرانه تقاضا دارد ضمن برخورد سراسری با اعضای فرقه شیطانی بهائیت و هم‌چنین فائزه هاشمی رفسنجانی، صلابت نظام اسلامی را در برخورد با دشمنان دین و ملت نشان دهد.

,

هم‌چنین از مسئولان قضائی و انتظامی استان سیستان و بلوچستان خواستاریم که با اعضای فرقه بهائیت که به طور آشکار و آزادانه در شهرستان زاهدان مشغول فعالیت اقتصادی هستند برخورد جدی به عمل آورده و رفتار انقلابی خود را برای دیگر استان‌ها، سرلوحه‌ای برای از ریشه برکندن این علف هرز قرار دهند.

,

و من الله توفیق

, و من الله توفیق, و من الله توفیق,

/انتهای خبر/

, /انتهای خبر/, /انتهای خبر/]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه