اخبار داغ

پخش کتاب کاغذی در حال از بین رفتن است

پخش کتاب کاغذی در حال از بین رفتن است
هم اکنون پخش کتاب کاغذی در حال از بین رفتن است و باید برای مطالعه کتاب الکترونیک فرهنگسازی کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مهدی رضایی، نویسنده در گفتگو با خبرنگار حوزه ادبیات گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛  با اشاره به ارتباط میان ارسال و پخش کتاب با تقاضا گفت: نویسنده و ناشر بحث زیادی دارند که چرا کتاب‌های آن‌ها در شهرستان یا کتابفروشی تهران پخش نمی‌شود. ناشر می‌گوید باید درخواستی از سوی شهرستان‌ها در این باره وجود داشته باشد و وی نمی‌تواند در این باره درخواست کند. این جریان بیشتر به سمت مواردی پیش می‌رود که یکی از موارد آن مصالعه نکردن کتاب توسط مردم است. مطالعه مردم به سمت کتاب‌های الکترونیک پیش رفت و باید قبول کنیم که هم اکنون پخش کتاب به صورت کاغذی در حال از بین رفتن است و باید برای مطالعه کتاب الکترونیک فرهنگسازی کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, حوزه ادبیات,  , گروه فرهنگی,  , باشگاه خبرنگاران جوان, ؛ ,

 

,
 
,
وی افزود: حرف‌های زیادی پیرامون مطالعه کتاب الکترونیک گفته می‌شود. هم اکنون فردی از زاهدان تقاضای دریافت کتابی را از یک ناشر دارد. هزینه تمام شده کتاب برای فرد با ارسال آن دو تا سه برابر می‌شود اما اگر آن فرد کتاب خود را از طریق سایت‌های فروش تهیه کند، برای وی بهتر خواهد بود و هزینه کمتری پرداخت می کند. شاید افراد زیادی این کار را ضرر حساب کنند اما سود است و هزینه جابه‌جایی کتاب ضرر است.
,
 
,
 
,
این نویسنده با اشاره به چگونگی مطالعه امروز بیان کرد: هم اکنون مردم به صورت الکترونیک مطالعه می‌کنند. هرچیزی مزایا و معایبی دارد خیلی از افراد بیان می کنند باید چیزی به صورت کتاب را در دست بگیرند، سپس به مطالعه آن بپردازند. اروپایی‌ها کتاب‌هایی را که به صورت تبلت است در دست می گیرند و ورق می زنند تا آن حالت کتاب بودنش نیز حفظ شود.  
,
 
,
 
,
 
,
انتهای پیام/
,
 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه