اخبار داغ

حسین عبدی: هیات مدیره در جریان جذب بازیکنان مدنظر برانکو نیست

حسین عبدی: هیات مدیره در جریان جذب بازیکنان مدنظر برانکو نیست
سخنگوی باشگاه پرسپولیس گفت: آخرین جلسه هیات مدیره باشگاه 20 فروردین ماه برگزار شد و در حال حاضر هم هیچ اطلاعی از نقل و انتقالات باشگاه نداریم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛تیم فوتبال پرسپولیس که در هفته آخر لیگ پانزدهم قهرمانی را به استقلال خوزستان واگذار کرد به دنبال حضوری قدرتمند در لیگ برتر فصل بعد و رقابت‌های جام باشگاههای آسیا است. به همین منظور مسئولین باشگاه لیست بازیکنان مدنظر برانکو را از او گرفتند تا در زمان مرخصی سرمربی تیم با بازیکنان مورد نظرش مذاکره کنند اما چیزی که در باشگاه پرسپولیس مبهم است این مساله است که کدام یکی از مسئولین باشگاه پرسپولیس مسئول مذاکره با بازیکنان است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

حسین عبدی در مورد این مساله که هیات مدیره باشگاه چه تصمیماتی را برای فصل نقل و انتقالات گرفته است گفت: «حدود دو ماه است که هیات مدیره هیچ جلسه‌ای را برگزار نکرده است و آخرین جلسه هیات مدیره باشگاه 20 فروردین ماه برگزار شد. در حال حاضر هم هیچ اطلاعی از نقل و انتقالات باشگاه نداریم.»

,

وی ادامه داد: «اما چیزی که مشخص است این مساله است که تمام اتفاقات باشگاه باید به هیات مدیره گزارش شود و به تصویب اعضا برسد. قطعا مسئولین باشگاه هم گزارش عملکرد چند روز اخیرشان را در جلسه دوشنبه به هیات مدیره ارائه خواهند کرد تا دیگر اعضا هم در جریان مراحل جذب بازیکنان قرار بگیرند.»

,

سخنگوی باشگاه پرسپولیس در ادامه گفت:«ما دقیقا بازیکنانی را جذب خواهیم کرد که نامشان در لیست ارائه شده توسط سرمربی تیم وجود دارد. تلاش باشگاه از زمان دریافت لیست ،مذاکره با بازیکنان موردنظر برانکو است اما تا زمانی که با بازیکنی به صورت قطعی به توافق نرسیم قاعدتا نمی‌توانیم به اسم بازیکن خاصی اشاره کنیم.»

,

عبدی در خصوص اردوی اروپایی پرسپولیس که اعلام شده در یکی از کشورهای اسپانیا یا آلمان برگزار می‌شود به آنا گفت: «این موضوع هم جز مواردی است که در جلسه روز دوشنبه در مورد آن صحبت خواهیم کرد و پس از آن درباره اینکه به این اردوی اروپایی خواهیم رفت یا نه، تصمیم قطعی خود را می‌گیریم.» 

,

 

,

انتهای خبر

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه