اخبار داغ

در جلسه ستاد گرامیداشت ارتحال امام (ره)؛

تقدیر فرماندار سنندج از خدمت‌های بی منت سپاه در برگزاری گرامیداشت ارتحال امام/زارعی: مسئولیت مدیران مدیون انقلاب اسلامی است

تقدیر فرماندار سنندج از خدمت‌های بی منت سپاه در برگزاری گرامیداشت ارتحال امام/زارعی: مسئولیت مدیران مدیون انقلاب اسلامی است
فرماندار سنندج ضمن تشکر از فعالیت‌های بی‌ منت سپاه سنندج در برگزاری برنامه‌های ارتحال امام، گفت: برنامه‌های امسال باید نسبت به سال‌های گذشته متفاوت‌تر و برجسته‌تر باشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از نوای آبیدر، "محمد ابراهیم زارعی" فرماندار سنندج ظهر امروز یکشنبه (9 خرداد) در جلسه ستاد گرامیداشت سالگرد ارتحال امام (ره) که در سالن اجتماعات این اداره با حضور دستگه‌های ذیبربط برگزار شد، ضمن تسلیت ایام ارتحال امام خمینی (ره) و سالروز قیام خونین 15 خرداد، گفت: مسئولیت‌های مدیران و افتخار خدمت به مردم مدیون انقلاب اسلامی به رهبری امام راحل (ره) است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نوای آبیدر,

 

,

وی اظهار کرد: تمامی دستگاه‌های اجرایی دولتی موظف هستند برنامه‎های 14 و 15 خرداد را با جدیت هرچه بیشتر اجرا کنند.

,

 

,

فرماندار سنندج ضمن تشکر از فعالیت‌های بی‌ منت سپاه سنندج در برگزاری برنامه‌های ارتحال امام، افزود: برنامه‌های امسال باید نسبت به سال‌های گذشته متفاوت‌تر و برجسته‌تر باشد.

,

 

,

زارعی بر آذین بندی شهر سنندج متناسب با این ایام توسط شهرداری تاکید و ادامه داد: وجود نمادها و الماان‌های مختص به این دوران تاثیر خاصی بر افکار عمومی جامعه دارد.

,

 

,

وی تصریح کرد: لازم است تمامی مدیران ادارات و دستگاه‌ها در عصر روز پنجشنبه 13 خرداد ماه در جریان بدرقه کاروان‌های زائرین حضور داشته باشند.

,

 

,

فرماندار سنندج در ادامه انقلاب اسلامی ایران را نعمتی بزرگ برای مردم و منطقه خواند و خاطرنشان کرد: بزرگداشت ارتحال امام راحل (ره) باید با شکوه برگزار شود و این مهم باید برای جوانان تبیین شود.

,

 

,

زارای حضور سازمان‌های مردم نهاد در گرامیداشت ارتحال امام (ره) را ضروری خواند و افزود: برپایی ایستگاه‌های صلواتی و برنامه‌های فرهنگی متتاسب با این دوران از دیگر برنامه‌های این ستاد در این ایام است.

,

 

,

انتهای پیام/م

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه