اخبار داغ

معاون هماهنگ کننده سپاه روح‌الله استان مرکزی خبر داد؛

اعزام ۲۰ هزار نفر از استان مرکزی به مراسم سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی(ره)

اعزام ۲۰ هزار نفر از استان مرکزی به مراسم سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی(ره)
معاون هماهنگ کننده سپاه روح‌الله استان مرکزی گفت: ۲۰ هزار نفر از استان مرکزی در قالب ۶۰۰ دستگاه وسیله نقلیه در مراسم ارتحال حضرت امام خمینی(ره) اعزام می‌شوند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دیار آفتاب؛ سرهنگ محسن گلشن‌زاده در نشست با اصحاب رسانه به مناسبت اعلام برنامه‌های سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی(ره) گفت: ستاد ارتحال حضرت امام خمینی(ره) از یک ماه گذشته در استان شکل گرفت و در قالب پنج کمیته برنامه‌ریزی‌ها صورت گرفت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیار آفتاب,


وی افزود: این ستاد با پنج کمیته فرهنگی و اطلاع‌رسانی، تامینی و امنیتی، حمل و نقل، بهدشت و درمان و کمیته اعزام بود که در بخش اعزام تمام برنامه‌ای بر عهده سپاه روح‌الله در سطح استان مرکزی است.

معاون هماهنگ کننده سپاه روح‌الله استان مرکزی از اعزام ۲۰ هزار نفر از سطح استان در این مراسم خبر داد و گفت: امسال نیز به مانند سال گذشته ۲۰ هزار نفر از استان مرکزی به مراسم ارتحال اعزام خواهند شد که بیش از ۷۰ درصد افراد اعزامی را جوانان و نوبت اولی‌ها شامل می‌شوند.

گلشن‌زاده ادامه داد: ۱۳۷ پزشک، پزشکیار و امدادگر و نیز ۳۵ دستگاه آمبولانس از استان مرکزی آماده خدمات رسانی به زائرین در حرم مطهر حضرت امام خمینی(ره) هستند.

وی توزیع بروشور و سی دی را از برنامه‌های جانبی اعزام کاروان‌ها مطرح کرد و گفت: به منظور آشنایی بیشتر زائرین در زمینه زندگی حضرت امام راحل بسته‌های فرهنگی، بروشور و سی دی در بین زائرین توزیع خواهد شد.

معاون هماهنگ کننده سپاه روح‌الله استان مرکزی در پایان خاطرنشان کرد: اعزام‌ها از استان مرکزی به فراخور فاصله شهرستان‌ها از روز پنجشنه آغاز خواهد شد.

,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه