اخبار داغ

فرمانده انتظامی شهرستان رباط کریم؛

پزشک قلابی در رباط کریم دستگیر شد

پزشک قلابی در رباط کریم دستگیر شد
فرمانده انتظامی شهرستان رباط کریم در گفت وگویی از دستگیری یک پزشک قلابی با داورهای غیرمجاز خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرهنگ فرامرز عبدالله زاده پاشاکی، فرمانده انتظامی شهرستان رباط کریم در گفت وگویی با خبرنگار سرویس اجتماعی رباط نیوز با اعلام خبردستگیری یک پزشک قلابی اظهارکرد: مأموران پلیس امنیت عمومی در پی گشت زنی نامحسوس موفق به شناسایی یک مطب که به صورت غیرقانونی مشغول فعالیت بود شدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, رباط نیوز,

فرمانده انتظامی شهرستان رباط کریم در ادامه بیان کرد: در بررسی های و تحقیقات به عمل آمده مشخص شد فردی با به همراه داشتن مدرک معتبر پزشکی و مجوز طبابت، مکانی را تحت عنوان مطب خصوصی در خیابان اصلی شهر رباط کریم راه اندازی کرده و با تجویز دارو به بیماران مشغول فعالیت می باشد.

,

رییس پلیس شهرستان رباط کریم در بخش دیگری از سخنانش، با اشاره با خبر دستگیری این پزشک، ابراز کرد: مأموران این پلیس، با هماهنگی های قضایی و کارشناسان شبکه بهداشت و در مان رباط کریم، دکتر قلابی به نام« د ح» را دستگیر و در بررسی از محل مقدار زیادی داروهای بدون نام و نشان کشف و متهم دستگیر شده را جهت بازجویی به پلیس امنیت عمومی انتقال دادند.

,

سرهنگ پاشاکی، با اشاره به اعترافات این پزشک قلابی و انگیزه وی از این کار، تأکید کرد: متهم دستگیر شده در بازجویی های پلیسی به جرم خود اعتراف و سپس اذعان داشت به صورت غیرقانونی و بدون داشتن مدارک پزشکی اقدام به فعالیت کرده که با هوشیاری مأموران شناسایی و دستگیری شد.

,

به گفته رییس پلیس شهرستان رباط کریم دکتر قلابی دستگیر شده پس از تشکیل پرونده، جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد.

,

انتهای پیام/رض

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه