اخبار داغ

درخواست 800میلیونی «خندوانه» برای حضور اهالی قلم در ایام نمایشگاه کتاب

درخواست 800میلیونی «خندوانه» برای حضور اهالی قلم در ایام نمایشگاه کتاب
مشاور معاونت فرهنگی ارشاد درباره درخواست 800 میلیونی خنداونه برای حضور اهالی قلم در این برنامه گفت: آنها این مطلب را عنوان کردند، ولی ما موافقت نکرده‌ایم و در حال رایزنی برای کاهش این مبلغ هستیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ نیکنام حسین‌پور مشاور منابع و امور انسانی معاونت فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار کتاب و ادبیات خبرگزاری فارس پیرامون حضور ناشران در برنامه «خندوانه» که همزمان با نمایشگاه کتاب پیرامون این موضوع پخش شد، اظهار داشت: ما در کارگروه جمعیت نمایشگاه مصوباتی داشتیم تا بنا بر آن از ظرفیت‌های موجود برای حضور مردم در نمایشگاه کتاب استفاده کنیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خبرگزاری فارس,

وی با بیان اینکه استفاده از ظرفیت برنامه خندوانه برای این بود که گمانه زنی هایی برای ریزش جمعیت استقبال کننده از نمایشگاه کتاب مطرح می‌شد، ابراز داشت: در کارگروه این موضوع و استفاده از ظرفیت این برنامه به دلیل جابه جایی محل برگزاری نمایشگاه کتاب مطرح شد.

,

حسین‌پور در ادامه به برگزاری جلساتی با صدا و سیما تصریح کرد: جلساتی برگزار شد و به جمع بندی رسیدیم اما برنامه ناقص اجرا شد چرا که قرار بود هم پیش از آغاز نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران و هم در میانه برگزاری آن برنامه‌ای پخش شود که این موضوع ناقص اجرایی شد. هرچند این موضوع از جانب هردو طرف بود و دلیل آن مسائل اداری بود که به عقب افتاد.

,

مشاور منابع و امور انسانی معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در پاسخ به اینکه شنیده شده ارشاد برای حضور در این برنامه طلب 800 میلیون داشته درست است یا نه آن را تکذیب کرد و این درخواست را مربوط به طرف مقابل دانست و گفت: در حال بحث هستیم. آنها این مطلب را عنوان کردند، ولی ما موافقت نکرده‌ایم در حال رایزنی برای این مبلغ هستیم. تا در حد ظرفیت‌های استفاده شده پرداخت صورت گیرد.

,

وی در پایان در پاسخ به این سوال که مدنظر ارشاد چه رقمی است و آیا این مبلغ را پرداخت خواهید کرد، گفت: هنوز برای عدد به جمع بندی نرسیده ایم در حال رایزنی هستیم.

,

یادآور می‌شود در ایام برگزاری نمایشگاه کتاب (21 اردیبهشت ماه) جمعی از اهل قلم، ناشران و کتابفروشان در برنامه خندوانه با مهمان ویژه «فاضل نظری» حضور یافتند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه