اخبار داغ

استقبالی یک استقلالی از حضور منصوریان

استقبالی یک استقلالی از  حضور منصوریان
کاپیتان پیشین باشگاه استقلال با بیان اینکه پرویز مظلومی در ابتدای فصل نباید از بیرون از مجموعه کمک می گرفت و استقلال خود را حفظ می‌کرد، گفت: منصوریان گزینه خوبی برای مربیگری در استقلال است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ پیروز قربانی کاپیتان پیشین باشگاه استقلال در کفت و گو با مهر، در مورد فینال جام حذفی با بیان مطلب فوق گفت: هر دو تیم استقلال و ذوب آهن انگیزه دارند اما انگیزه های این دو با هم متفاوت است. استقلال ابتدا خوب بود و توقع ها را بالا برد اما بعدا افت کرد درست برعکس پرسپولیس که در ابتدا خوب نبود و توقع ها را پایین آورد بعد بهتر شد. ذوب آهن هم به نظر من سازمان یافته است و اگر پاره ای از مشکلات نبود می توانست قهرمان لیگ شود. به نظر من استقلال این فصل در حد قهرمانی بسته نشده بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

کاپیتان پیشین استقلال درباره اینکه همین استقلال گران‌ترین تیم نقل و انتقالات در سازمان لیگ شده است، گفت: خوب بستن تیم ارتباطی به قیمت ندارد. من شنیده ام پرویز مظلومی از کسی بیرون از مجموعه باشگاه استقلال برای بستن تیمش همفکری می‌گرفته است. او نباید چنین کاری می کرد. در واقع مظلومی باید در همه پست ها بازیکنان خوبی می‌گرفت  و به اصطلاح ستون تیم را خوب می‌بست اما چنین نکرد؛ نه در دفاع و نه در هافبک و نه در خط حمله.

,

وی افزود: با مصدومیت روزبه چشمی و جدایی ریوالدو، امید ابراهیمی تنها ماند. همانطور که شهباز زاده و انصاری افت کردند و کسی نتوانست جای آنها را بگیرد. شما به استقلال خوزستان هم که نگاه کنید متوجه می‌شوید که ستون فقرات قدرتمندی داشت؛ خسوس، دورقی، بیت سعید، زهیوی، و ... بازیکنان فوق العاده ای بودند. البته استقلال چند جوان را به فوتبال ایران معرفی کرد و برخی مواقع هم بدشانس بود اما با جوان ها نمی‌توان فقط به قهرمانی رسید. خود امیر قلعه نویی در سال ۸۲ که من و صادقی و طالب لو و ... را معرفی کرد سه سال طول کشید تا قهرمان لیگ شد.

,

کاپیتان پیشین باشگاه استقلال تاکید کرد: آقای مظلومی باید مستقل عمل کند و به کسی اجازه دخالت ندهد. به هر حال ممکن است خیلی‌ها ادعای زیادی داشته باشند. خود من خیلی خوب در زمین حرف می‌زدم، برخی مربیان می‌گفتند تو از بس که خوب حرف می زنی اگر در زمین صندلی بگذاری و در دفاع بایستی بازی را در می‌آوری. این تعریف‌ها کار را به جایی رسانده بود که این اواخر برخی مواقع حرف مربی خودم را هم نمی‌پذیرفتم اما بعد از آن که دنبال تحصیل مربیگری رفتم، هر چه بیشتر خواندم متوجه شدم که کمتر می‌دانم.

,

وی تاکید کرد: اگر به هر دلیلی پرویز مظلومی بخواهد از استقلال برود من فکر می‌کنم منصوریان رزومه این کار را دارد. او هم دستیار کی‌روش بوده هم سرمربی تیم امید، هم تیمش را در لیگ سوم کرده و هم به فینال حذفی رسیده است.

,

قربانی در پایان در مورد ستاره های استقلال و بازگشت آنها در سایت سازمان لیگ گفت: قهرمانی‌های استقلال در آسیا هویت این باشگاه است، به نظر من بازیکنان استقلال هم باید همه تاریخ این باشگاه را بدانند و حتی پیشکسوتان این باشگاه را هم بشناسند. به هر حال این افتخارات متعلق است به پیشکسوتان باشگاه و مردم است و مایه افتخار. البته اگر ستاره سوم را می‌خواهیم نباید در باد این ستاره ها بخوابیم و با کمک بزرگان این تیم به سمت ستاره سوم خیز برداریم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه