اخبار داغ

افتتاح شبیه ساز جنگنده اف 5 در پایگاه تبریز

افتتاح شبیه ساز جنگنده اف 5 در پایگاه تبریز
با حضور فرمانده نیروی هوایی ارتش از سامانه شبیه‌ساز ارتقا یافته و بهینه سازی شده جنگنده F-5 در پایگاه شهید فکوری بهره برداری شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی نهاجا، با حضور امیر خلبان حسن شاه‌صفی فرمانده نیروی هوایی ارتش از سامانه شبیه‌ساز ارتقا یافته و بهینه سازی شده جنگنده F-5 در پایگاه شهید فکوری بهره برداری شد.

امیر شاه صفی در این مراسم که امیر دره باغی فرمانده آماد و پش ارتش، سرهنگ معتمد رییس اداره حفاظت اطلاعات و دیگر معاونین این نیرو نیز در آن حضور داشتند، با اشاره به اهمیت شبیه‌سازها در آموزش خلبانی گفت: شبیه‌ساز‌ها این امکان را به ما می‌دهند که با ایجاد شرایط اضطرای در آن خلبانان را برای موقعیت‌های سخت آماده کنیم.

وی ادامه داد: هر خلبانی باید در دوره زمانی مشخص با استفاده از سامانه‌های شبیه‌ساز آموخته‌های خود را به کار برده و در هر شرایطی دانش و مهارت لازم  را برای هدایت هواپیما در شرایط اضطراری دارا باشد.

فرمانده نهاجا در ادامه با قدردانی از تلاش متخصصان نیرو در جهاد خودکفایی اظهارکرد: امروز نیروی هوایی ارتش از نظر ساخت شبیه‌ساز به خودکفایی رسیده و مشکلی در این خصوص نداریم و می‌توانیم دانش خود در این زمینه را در اختیار سایر نهاد‌های کشور قرار دهیم.

در ابتدای این مراسم، امیر خلبان حمید واحدی فرمانده پایگاه شکاری تبریز با قدردانی از فرماندهان و مسئولین در راستای پشتیبانی از این پروژه گفت: با حمایت‌هایی که از این پروژه به عمل آمد، توانستیم در مدت 9 ماه آن را به اتمام برسانیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه