اخبار داغ

یک کارشناس مسائل سیاسی در گفتگو با دانا:

ترکیب هیئت رئیسه مجلس نشان داد ملاک تنها تهران نیست/پیروز نهایی در دو مجلس خبرگان و شورای اسلامی اصولگرایان بودند

ترکیب هیئت رئیسه مجلس نشان داد ملاک تنها تهران نیست/پیروز نهایی در دو مجلس خبرگان و شورای اسلامی اصولگرایان بودند
یک کارشناس مسائل سیاسی گفت: انتخابات هیئت رئیسه مجلس نشان داد رأی تهران با رأی ایران تا چه حد متفاوت بوده و ملاک تنها تهران نیست و پیروز نهایی در کل کشور در نهایت در دو مجلس خبرگان و شورای اسلامی اصولگرایان بودند.
[

حسن هانی زاده، کارشناس مسائل سیاسی در گفت و گو با خبرنگار شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ در خصوص پیروزی اصولگرایان در مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی برای به دست گرفتن قسمت اعظم هیئت رئیسه اظهار داشت: دو انتخابات اخیر یکی برای ریاست مجلس خبرگان و دیگری هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی بازتاب های گسترده‌ای در سطح جهان داشت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

 

,

وی افزود: انتخاب آیت الله جنتی به عنوان رئیس جلس خبرگان رهبری و همچنین انتخاب اکثریت اصولگرا برای هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی نشان داد که غالب جامعه همراه با تفکرات ارزشی و اصولگرایی است و تمایلی به اصلاح طلبان ندارد.

,

 

,

این کارشناس مسائل سیاسی خاطرنشان کرد: کشورهای غربی و رسانه های آنها و به دنبال آن برخی از رسانه های وابسته،‌تحلیل های مختلفی در خصوص شرایط جامعه ایران ارائه می کردند و مدعی می شدند که جامعه ایران تبدیل به یک دو قطبی شده است و غالب آن همراه با تفکر اصلاح طلبی است که این انتخابات تحلیل های آنها را رد کرد.

,

 

,

هانی زاده با تأکید بر اینکه ملت ایران همواره ملتی ارزش‌گرا بوده و این مجلس نیز غالبا از افراد ارزشی و اصولگرا تشکیل شده است خاطر نشان کرد: مجلس دهم با توجه به چارچوب غالب آن به سمت اجرایی کردن منویات مقام معظم رهبری در خصوص سیاست های اقتصاد مقاومتی و تقویت بنیه دفاعی کشور قدم خواهد برداشت.

,

 

,

این کارشناس مسائل سیاسی تصریح کرد: رسانه های اصلاح طلب بعد از انتخابات مجلس به گمانه زنی های زیادی درباره ترکیب مجلس دهم پرداختند و حتی در اقدامی هماهنگ غالب آن را اصلاح طلب دانستند اما انتخابات نشان داد ترکیب مجلس دهم به نفع اصولگرایان است.

,

 

,

هانی زاده بیان داشت: این رسانه ها به دنبال القای تفکر اصلاح طلبی به مردم بودند تا از این طریق بتوانند در ترکیب مجلس دخالت داشته باشند اما رای قاطع اصولگرایان در مجلس همه این گمانه زنی ها را باطل کرد و ثابت کرد که تلاش های رسانه ای اصلاح طلبان برای غالب نشان دادن خودشان به جایی نرسیده است.

,

 

,

وی همچنین گفت: نکته دیگر انتخابات هیئت رئیسه مجلس این بود که نشان داد رأی تهران با رأی ایران تا چه حد متفاوت بوده و ملاک تنها تهران نیست و پیروز نهایی در کل کشور در نهایت در دو مجلس خبرگان و شورای اسلامی اصولگرایان بودند.

,

انتهای پیام/ط

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه