اخبار داغ

واکنش گل محمدی به دومین قهرمانی و شکست دادن استقلال

واکنش گل محمدی به دومین قهرمانی و شکست دادن استقلال
سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت: بازیکنان ما در طول ۱۲۰ دقیقه غیرت زیادی به خرج دادند و واقعاً افتخار آفریدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  یحیی‌ گل‌محمدی پس از قهرمانی ذوب‌آهن در جام حذفی مقابل استقلال اظهارداشت: بازی بزرگی را بردیم، در یک شرایط سخت موفق شدیم این جام ارزشمند را بگیریم، بازیکنان ما بسیار با غیرت بازی کردند، ما در فاصله 4 روز 4 روز بازی می‌کردیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی افزود: تمام تعویض‌هایی که انجام دادیم بخاطر گرفتگی عضله بود و در نیمه اول یک تعویض اجباری داشتیم. واقعاً بازیکنان فشار بازی را در 120 دقیقه تحمل کردند و یک پیروزی با ارزش کسب کردند.

,

سرمربی ذوب‌آهن تصریح کرد: این پیروزی را به تک تک هواداران و کارگران زحمت کش ذوب‌آهن تقدیم می‌کنم، جا دارد از هواداران ذوب‌آهن، پرسپولیس، نفت آبادان و ... که از ما حمایت کردند تشکر کنم، در خطّه مقدسی جام گرفتیم، این جام را به جانبازان و معلولان تقدیم می‌کنم مخصوصاً قصد دارم این قهرمانی را به موسی سلامت جانباز عزیز پرسپولیسی تقدیم کنم.

,

وی افزود: اینجا محلی است که افتخار زیادی آفریده شده، فرهنگ ما با فرهنگ اسلامی عجین شده و مردم ما افتخارات زیادی آفریدند.

,

گل‌محمدی در مورد اینکه چه صحبتی در خصوص استقلال دارد، گفت: آنها شرایط‌شان بهتر بود و استراحت داشتند و این فرصت را هم داشتند تا ما را آنالیز کنند و با توجه به اینکه بازی 120 دقیقه دنبال شد و آنها جوان شده بودند به خوبی برای قهرمانی جنگیدند و تبریک می‌گویم که بازی جوانمردانه‌ای را انجام دادند اما دیگر پنالتی است و ...

,

وی با اشاره گزارشگر مبنی بر اینکه در دیدار با چین یک دیدار از دست داده بود درباره اینکه پنالتی زدن در زمان بازیگری سخت‌تر است یا زمان مربیگری، گفت: آن پنالتی دیگر گذشته اما زمانی که بازیکن باشیم پنالتی زدن استرس بیشتری دارد و من هر دو را تجربه کردم. البته سمت استقلالی‌ها پنالتی را می‌زدیم و خودم هم مانده بودم اما بازیکنانم با تمرکز بالا این کار را انجام دادند.

,

گل‌محمدی گفت: این برد را به خانواده و همسرم تبریک می‌گویم و همچنین به آذری که یک سال گذشته زجر زیادی کشید و از مسئولان کارخانه ذوب‌آهن هم تشکر می‌کنم.

,

انتهای پیام/ر

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه