اخبار داغ

واکنش دروازه بان ذوب آهن به حضورش در پرسپولیس

واکنش دروازه بان ذوب آهن به حضورش در پرسپولیس
دروازه‌بان تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت: هرکسی دوست دارد که به پرسپولیس برود اما من با باشگاه قرارداد دارم و باید آنها تصمیم بگیرند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رشید مظاهری پس از قهرمانی ذوب‌آهن در جام حذفی مقابل استقلال اظهارداشت: با وجود اینکه خسته بودیم خداراشکر توانستیم پیروز میدان شویم، از دقیقه 70-60 به بعد خستگی روی عملکرد بازیکنان ما تاثیر گذاشته بود اما بازیکنان با تعصب و غیرت خودشان در بازی توانستند پیروز میدان شوند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی در مورد عملکردش در ضربات پنالتی و اینکه شاگرد داوود فنایی است، خاطرنشان کرد: خداراشکر که توانستم عملکرد خوبی داشته باشم.

,

دروازه‌بان ذوب‌آهن در مورد اینکه دوست دارد به پرسپولیس برود، تاکید کرد: هرکسی دوست دارد به پرسپولیس برود، به هر حال من با باشگاه قرارداد دارم و هرچه که باشگاه تصمیم بگیرد من انجام خواهم داد.

,

مظاهری در مورد فصل آینده ذوب‌آهن خاطرنشان کرد: ما تجربه خوبی را به دست آوردیم و فصل آینده می‌توانیم راحت‌تر در آسیا بازی کنیم، برای قهرمانی در قاره کهن تلاش می‌کنیم.

,

مظاهری گفت: خدا را شکر همه چیز ختم به خیر شد و خوشحالم قهرمان شدیم. فکر می‌کنم اگر همین تیم را حفظ کنیم مطمئنم با کمی تقویت فصل بعد قهرمان آسیا خواهیم شد. چرا که در این فصل تجربه زیادی نداشتیم.

,

انتهای پیام/ر

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه