اخبار داغ

آشا محرابی در یک سریال ماه رمضانی

آشا محرابی در یک سریال ماه رمضانی
خبرهای زردی که در مورد بازیگران از سوی افراد غیر حرفه ای منتشر می شود حرکتی پوچ و بی ارزش است
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ آشا محرابی بازیگر سینما و تلویزیون که  اخیرا شاهد بازی درخشان او در مجموعه تلویزیونی «همه چیز آنجاست» بودیم این بار با نقش دیگری مهمان خانه های مردم خواهد شد.

آشا محرابی در ماه مبارک رمضان در یکی از اپیزود های «چرخ فلک» به نام «باران» ایفای نقش کرده و این مجموعه را عزیز اله حمید نژاد کارگردانی کرده است.

این مجموعه تلویزیونی اپیزودهای مختلفی دارد که عزیز‌الله حمیدنژاد و بهرام عظیم‌پور به طور مجزا آن را کارگردانی کردند.

«چرخ فلک» سریال طنز نیست و به شکل اپیزودیک ساخته شده و هر ایپزود آن دو الی سه قسمت دارد و بازیگران مطرحی چون آشا محرابی،  امیر اقایی،  اندیشه فولادوند،  مهوش صبرکن،  بهنام جعفری، لاله صبوری،  لیلا اوتادی، عباس غزالی در این مجموعه ایفای نقش می‌کنند.

آشا محرابی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان در خصوص شایعاتی که اخیرا در مورد خودکشی اش در فضاهای مجازی رونق گرفته معتقد است: خبر های زردی که در مورد بازیگران از سوی افراد غیر حرفه ای منتشر می شود حرکتی پوچ و بی ارزش است و افرادی که در این زمینه فعالیت می کنند تنها قصد فریب مردم را دارند که البته امروزه دیگر مردم چنین شایعاتی را باور ندارند و خود من هم با چنین افراد و خوانندگان چنین اخباری کاری ندارم و تنها مردمی برایم ارزش دارند که قوه تمیز این گونه اخبار را دارند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
,
,
,
,
,
,
,
,

 

,

منبع: باشگاه خبرنگاران

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه