اخبار داغ

دریافت مبلغ 800 میلیونی کذب محض است

دریافت مبلغ 800 میلیونی کذب محض است
برنامه «خندوانه» هیچ مبلغی را جهت بر تبلیغات از هیچ ارگانی نگرفته است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سید علی احمدی تهیه کننده برنامه تلویزیونی «خندوانه»  در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ درخصوص دریافت 800 میلیون تومانی این برنامه از ناشران اهل قلم، گفت: دریافت همچنین مبلغی از سوی برنامه «خندوانه» کذب محض است و اساسا هیچ برنامه ای نمی تواند در چارچوب صدا و سیما چنین کاری را انجام بدهد.

وی در ادامه بیان کرد: مسائل این چنینی بر سر تبلیغات در اداره بازرگانی صدا و سیما انجام می شود و اساسا به برنامه ها از جمله خندوانه هیچ ارتباطی ندارد.

احمدی عنوان کرد: گویا وزارت ارشاد اسلامی نگران حضور مردم در نمایشگاه کتاب امسال بود و برهمین اساس در گفتگویی که با معاونت سیما داشت، خواستار تبلیغات اهالی قلم و ناشران بود و حالا این اتفاق را به اسم برنامه «خندوانه» تمام کردند و این درحالی است که ما هیچ مبلغی را دریافت نکرده‌ایم.

این اتفاق در حالی است که مشاور منابع و امور انسانی معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اعلام کرده که صدا و سیما برای حضور ارشاد در این برنامه طلب ۸۰۰ میلیون داشته ولی آنها موافقت نکرده‌ و در حال رایزنی برای این مبلغ هستند تا در حد ظرفیت‌های استفاده شده پرداخت صورت گیرد.

یادآور می‌شود در ایام برگزاری نمایشگاه کتاب (۲۱ اردیبهشت ماه) جمعی از اهل قلم، ناشران و کتابفروشان در برنامه خندوانه با مهمانی ویژه «فاضل نظری» حضور یافتند.



انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, حوزه رادیو تلویزیون, گروه فرهنگی,  , باشگاه خبرنگاران جوان, ؛,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه