اخبار داغ

چینی‌ها از نمایشگاه صنایع دستی استقبال کردند

چینی‌ها از نمایشگاه صنایع دستی استقبال کردند
چینی‌ها استقبال ویژه‌ای از بیست و ششمین نمایشگاه صنایع دستی ایران که در مصلای تهران در حال برگزرای است داشته‌اند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ بیست و ششمین نمایشگاه ملی صنایع دستی، در حالی امروز دهم خردادماه و در مصلای تهران به پایان می‌رسد که افرادی چون شهیندخت مولاوردی، مشاور رئیس جمهور در امور زنان، اسدالله عسگراولادی رئیس اتاق بازرگانی ایران و چین، سید حمیدکلانتری معاون تعاون وزیر کار و رفاه اجتماعی، مرتضی براری معاون وزیر ارتباطات، رایزن فرهنگی چین و همچنین سفیر بلغارستان از آن دیدن کرده‌اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

سفیر کشور بلغارستان خرسندی از برگزاری چنین نمایشگاهی در ایران گفت: از اینکه برای بازدید به این نمایشگاه آمده‌ام  بسیار خوشحالم. این نمایشگاه نشان دهنده ذوق و سلیقه هنرمندان ایرانی است و در آن، انواع هنرهای سنتی و بومی ایران را می توان دید که بسیار خوشحال کننده است.

,

به گفته سفیر بلغارستان، نشان دادن و ارائه آثار هنری، اصل اول در معرفی و شناساندن صنایع دستی در دنیاست و با برگزاری نمایشگاه‌های این چنین می‌توان به توسعه صنایع دستی کمک کرد. همچنین سفیر بلغارستان ضمن بازدید از نمایشگاه یک چاقوی زنجان از غرفه صنایع دستی زنجان نیز خریداری کرد.

,

در کنار این مهمانان ویژه اما از نکات جالب درباره نمایشگاه بیست و ششم صنایع دستی استقبال ویژه گردشگران کشور چین از این نمایشگاه است.

,

 

,

منبع: مهر

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه