اخبار داغ

استقبال رسمی مسئولان و مقامات محلی از دولتی ها؛

رئیس جمهور وارد ارومیه شد+حواشی

رئیس جمهور وارد ارومیه شد+حواشی
رئیس جمهور همراه با کاروان تدبیر و امید دقایقی پیش وارد فرودگاه ارومیه شد و مورد استقبال رسمی مسئولان و مقامات محلی قرار گرفت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از اروم نیوز، دکتر حسن روحانی دقایقی پیش در بیست و هشتمین سفر استانی دولت یازدهم وارد فرودگاه ارومیه شد.

وی در بدو ورود مورد استقبال نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی، استاندار و سایر مقامات، مسئولان و فرماندهان نظامی و انتظامی استان قرار گرفت.

رئیس جمهور در گفت و گویی کوتاه با خبرنگاران در تشریح اهداف سفر خود  با اشاره به اینکه سفر به آذربایجان غربی در ماه شعبان توفیقی برای دولت یازدهم است، اظهار کرد: در این ماه به خدمت مردم دلیر و مرزدار آذربایجان غربی رسیده ایم که علاوه بر سخنرانی ها و بحث های عمومی در بین مردم و فرهیختگان و همچنین جلسه توسعه اقتصادی استان، طرح ها و برنامه هایی که برای اذربایجان غربی در جلسه وزیران در نظر گرفته شده اطلاع رسانی خواهد شد.

وی افزود: طی جلساتی با فرهیختگان و مسئولان استانی نظرات و پیشنهادات آنها را خواهیم شنید.

روحانی گفت: امیدواریم این سفر مایه برکت و توسعه و پیشرفت آذربایجان غربی باشد.

پس از نزدیک به سه سال از سپری شدن عمر دولت تدبیر و امید این برای نخستین بار است که رییس جمهور در اذربایجان غربی  حضور می یابد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم نیوز,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

افتتاح هتل آنای ارومیه و همچنین مجتمع پتروشیمی مهاباد به عنوان دو پروژه مهم قابل افتتاح در سفر روحانی محسوب می شود.

انتقال اتوبوسی و سازماندهی شده استقبال کنندگان از سایر شهرستانهای استان به ارومیه، ایجاد کارناوال رقص و پایکوبی نامتعارف در سطح شهر و در مسیر استقبال برای جلب توجه مردم عبوری از خیابان، سازماندهی کارمندان ادارات برای حضور در ورزشگاه محل سخنرانی روحانی و همچنین استفاده از ظرفیت دانش آموزان مدارس برای پرشورجلوه دادن استقبال از کاروان تدبیر و امید تنها گوشه هایی از حواشی حضور رییس جمهور در ارومیه است.

,
,
,

تا نیم ساعت دیگر رئیس جمهور در محل ورزشگاه تختی در جمع مردم ارومیه و آذربایجان غربی سخنرانی خواهد کرد.

,

این خبر در حال تکمیل است...

انتهای پیام/م

 

,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه