اخبار داغ

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان سنقر و کلیایی خبر داد:

برندگان مسابقه عکاسی«انتخاب برتر» سنقر با موضوع انتخابات معرفی می شوند

برندگان مسابقه عکاسی«انتخاب برتر» سنقر با موضوع انتخابات معرفی می شوند
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان سنقر از معرفی برندگان مسابقه عکاسی«انتخاب برتر» سنقر با موضوع انتخابات با حضور تعدادی از هنرمندان سرشناس تئاتر، سینما و تلویزیون کشور خبرداد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا نادر حیدریان در گفتگو با طاق نیوز، از معرفی برندگان مسابقه عکاسی«انتخاب برتر» سنقر با موضوع انتخابات با حضور تعدادی از هنرمندان سرشناس تئاتر، سینما و تلویزیون کشور خبرداد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, طاق نیوز,

وی تصریح کرد: جشنواره عکس موبایلی و حرفه‌ای «انتخاب برتر» سنقر با موضوع انتخابات شامل نگاه خلاقانه و هنرمندانه عکاسان به انتخابات، با همت «مهدی اصلانی» هنرمند عکاس و همچنین با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان سنقر و کلیایی برگزار شده و طی مراسمی برترین های این جشنواره معرفی و تقدیر می شوند.

,

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان سنقر و کلیایی هم چنین از برگزاری کارگاه عکاسی توسط «تورج اصلانی»، عکاس و فیلمبردار تجربه‌گرای سینمای ایران در روزهای ۱۰ و ۱۱ خرداد ماه جاری در محل کانون امام خمینی (ره) شهرستان سنقر و کلیایی به عنوان بخش جنبی این جشنواره خبردادو

,

وی افزود: «مریم بوبانی»، «نیلوفر خوش‌خلق»، «فرهاد جم»، «سعید آقاخانی»، «رامین راستاد» و ... از جمله  هنرمندان سرشناس تئاتر، سینما و تلویزیون کشور از حاضرین در جشنواره  فوق خواهند بود.

,

حیدریان زمان برگزاری افتتاحیه این جشنواره را ساعت 16 روز دوشنبه 10 خرداد  و محل آن را کانون امام خمینی (ره) شهرستان سنقر و کلیایی اعلام کرد.

,

وی هم چنین از برپایی نمایشگاه عکس مسابقه انتخاب برتر سنقر، ورکشاپ عکاسی مستند اجتماعی نیز توسط «تورج اصلانی» عکاس و فیلمبردار تجربه‌گرای سینمای ایران و «کامران شریفی» هنرمند عکاس در ساعت ١٠ صبح روز سه‌شنبه ۱۱ خرداد ماه جاری و با حضور منتخبی از عکاسان شهرهای مختلف استان کرمانشاه به عنوان دیگر بخش جنبی این جشنواره خبرداد.

,

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان سنقر و کلیایی گفت: اکران فیلم سینمایی «جینگو» به کارگردانی «تورج اصلانی» از دیگر برنامه‌های جشنواره عکس موبایلی و حرفه‌ای انتخاب برتر سنقر خواهد بود که در ساعت ۳ بعدازظهر روز سه‌شنبه ۱۱ خرداد ماه جاری روی پرده می‌رود و در ساعت ۶ بعدازظهر همان روز نیز، مراسم اختتامیه مسابقه عکس برگزار خواهد شد و برندگان مسابقه عکس موبایلی و حرفه‌ای انتخاب برتر سنقر، توسط اعضای هیئت داوران این جشنواره معرفی می‌شوند.

,

انتهای پیام/م

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه