اخبار داغ

رئیس کانون انجمن های صنفی:

بیش از 6 هزار آموزشگاه آزاد بدون فعالیت در کشور وجود دارد/ لزوم توجه به بخش خصوصی برای تحقق اقتصاد مقاومتی

بیش از 6 هزار آموزشگاه آزاد بدون فعالیت در کشور وجود دارد/ لزوم توجه به بخش خصوصی برای تحقق اقتصاد مقاومتی
رئیس کانون انجمن های صنفی گفت: از مجموع 16 هزار آموزشگاه آزاد در سطح کشور حدود 10 هزار مورد فعال هستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از پاک پرس، لیراوی در جمع روسای انجمن های صنفی کرمانشاه اظهار داشت: در کنار مشکلات مبتلا به اقتصادی کشور نظیر تورم و تحریم و با وجود بیانات مقام معظم رهبری و نامگذاری مجدد امسال به نام اقتصاد مقاومتی، برخی از مسئولین ارشد توجهی به بخش خصوصی برای تحقق اقتصاد مقاومتی ندارند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پاک پرس, پاک پرس,

 

,

رئیس کانون انجمن های صنفی با تاکید بر لزوم بهبود وضعیت انجمن ها که در حال حضار کاملا تشریفاتی شده اند بیان کرد: به تبع برخی از تفرکات مدیران ارشد کشور، مدیران ادارات نیز بخش خصوصی را باور ندارند.

,

 

,

لیراوی با اشاره به اینکه باید موسسان جهت احداث آموزشگاه در شهرکهای کوچک تشویق شوند عنوان کرد: همچنین باید بین کانون و انجمن ها تعامل برقرار شود.

,

 

,

وی با بیان اینکه برخی از کارآموزان تنها به دنبال مدرک گرایی و برخی نیز درصدد فراگیری مهارت هستند افزود: باید تمامی شرایط از جمله تجهیزات، مربیان متخصص و بروز رسانی آنها برای جذب بیشتر هنرجویان به کارگرفته شود.

,

رئیس کانون انجمن های صنفی خاطر نشان کرد: تفکری مسموم تحت عنوان جدایی آموزشگاه های آزاد و فنی و حرفه ای در حال ترویج است که در صورتی که سازمان فنی و حرفه ای مطلوب عمل کند آموزشگاه های آزاد یاور بخش دولتی هستند.

,

انتهای پیام/م

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه