اخبار داغ

13 تبعه خارجی در پلدشت دستگیر شدند/ تصاویر

13 تبعه خارجی در پلدشت دستگیر شدند/ تصاویر
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه پلدشت گفت: تعداد 13 نفر از اتباع افغانی و پاکستانی که بصورت غیرقانونی وارد خاک جمهوری اسلامی ایران شده بودند، شناسایی و دستگیر شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آرازسسی، سرهنگ پاسدار علی حیرانی در گفتگو با خبرنگار آراز سسی گفت: غروب امروز 13 تبعه خارجی طی یک عملیات منسجم و هماهنگ توسط ناحیه مقاومت بسیج سپاه پلدشت و بسیجیان شهرک ارس دستگیر شدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, به نقل از آرازسسی، سرهنگ پاسدار علی حیرانی در گفتگو با خبرنگار آراز سسی گفت: غروب امروز 13 تبعه خارجی طی یک عملیات منسجم و هماهنگ توسط ناحیه مقاومت بسیج سپاه پلدشت و بسیجیان شهرک ارس دستگیر شدند., آرازسسی,

وی در خصوص هویت افراد دستگیر شده بیان کرد: اتباع دستگیر شده از اهالی کشورهای افغانستان و پاکستان بود که توسط 2نفر از قاچاقچیان انسان قصد خروج از مرز کشور را داشتند.

,

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه پلدشت افزود:  از اتباع خارجی دستگیر شده 11 نفر آقا و 2 نفر خانم است.

,


به گفته وی طی گزارش های رسیده و کارهای اطلاعاتی منظم 2 سواری پژو را حوالی ساعت 20 امروز شناسایی و متوقف کردیم که پس از چند دقیقه تعقیب و گریز اتباع خارجی را در مزارع گندم شهرک ارس دستگیر کردیم.

,
,

سرهنگ پاسدار حیرانی می گوید: پرونده قاچاقچیان انسان به همراه اتباع خارجی تکمیل و جهت سیر مراحل قانونی و صدور حکم قضایی به دادگاه پلدشت ارسال شد.

,

 

,

, ,

, ,

, ,
 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه