اخبار داغ

هیچ زمانی حقوق مجلس را دریافت نکردم؛

چه امکاناتی در انتظار نمایندگان مجلس است ؟

چه امکاناتی در انتظار نمایندگان مجلس است ؟
داود محمدی نماینده مردم قزوین در مجلس گفت: انتخابات مجمع نمایندگان مجلس دهم با ارتباط گیری بیشتر با نمایندگان دیگر استان تا 2 یا 3 هفته دیگر انجام میگیرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ داود محمدی، نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با صبح قزوین، درباره برنامه‌های مجلس دهم اظهار کرد: نمایندگان مجلس دهم در شرایط فعلی درگیر انتخابات هیئت رئیسه مجلس و کمیسیون‌ها، مشخص کردن اعضای آن و تائید اعتبارنامه نمایندگان هستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح قزوین,
وی در ادامه افزود: انتخابات مجمع نمایندگان مجلس دهم با ارتباط گیری بیشتر با نمایندگان دیگر استان تا 2 یا 3 هفته دیگر انجام می‌گیرد.
,
این نماینده مجلس درباره ضرورت حضور نمایندگان استان در کمیسیون‌های مجلس عنوان کرد: با توجه به اینکه استان قزوین دارای ظرفیت‌های کشاورزی و صنعتی و دانش بنیان است، به نظر می‌رسد حضور نمایندگان استان در کمیسیون‌های صنایع و کشاورزی و اموزش و تحقیقات مثمرثمر خواهد بود.
,
وی ادامه داد: حوزه کاری خودم درباره مسائل حقوقی و قضایی است و تمایلم فعالیت در کمیسیون اصل 90 یا قضایی می‌باشد.
,
محمدی درباره نقش نمایندگان استان در انتخابات هیئت رئیسه مجلس و کمیسیون‌ها ابراز کرد: باید تلاش همه نمایندگان قزوین حضور فعال و تاثیرگذار در کمیسیون‌های مختلف باشد تا سهم استان در برنامه ریزی‌ها افزایش یابد.
,
وی درباره امکاناتی که به نمایندگان در بدو ورود به مجلس داده میشود، تصریح کرد: خودم چون کارمند دستگاه قضایی هستم و هنوز فعالیتم ادامه دارد، از این طریق حقوق دریافت می‌کنم و از مجلس نهم هیچ هزینه‌ای دریافت نکرده‌ام و از مجلس دهم هم حقوقی نخواهم گرفت.
,
نماینده مردم قزوین در مجلس اضافه کرد: برای نمایندگان جدید معمولا یک خانه سازمانی به صورت رهن یا اجاره درنظر گرفته می‌شود و در دوره گذشته مجلس نیز ماشینی به نام مجلس خریداری شد و در اختیار نمایندگان قرار گرفت که بعد از اتمام مجلس نهم باید به مجلس برگردانده شود.
,
وی با بیان اینکه برای تعیین امکانات مورد نیاز نمایندگان باید هیئت رئیسه جدید تصمیم بگیرد، بیان کرد: امروز امکاناتی که به یک نماینده مجلس می‌دهند با امکانات یک بخشداری هم قابل مقایسه نیست.
,
محمدی گفت: معتقدم برای پیشبرد فعالیت‌های نمایندگان مجلس لازم است یک ساختمان اداری برای آنها درنظر گرفته شود، امروز هر نماینده برای انجام برنامه‌هایش باید خود به دنبال تهیه دفتر و مکان باشد در صورتی که بقیه دستگاه‎ها دارای دفتر اداره کل هستند.
,
وی درباره افزایش حقوق نمایندگان در مجلس دهم اذعان کرد: هنوز این مورد مشخص نیست و باید با تصمیم گیری‌های لازم در هیئت رئیسه تعیین شود.
,
این نماینده مجلس در پایان عنوان کرد: اعتبارنامه‌ نمایندگان استان در مجلس دهم در شعب بررسی کننده مورد بررسی قرار گرفته و تایید شده است. 
,
انتهای پیام/م
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه