اخبار داغ

مهناز بهمنی؛

برجام مهم ترین دستاورد مجلس نهم بود/ نمایندگان باید قوانین مالیاتی را اصلاح نمایند

برجام مهم ترین دستاورد مجلس نهم بود/ نمایندگان باید قوانین مالیاتی را اصلاح نمایند
نماینده سابق سراب و مهربان در گفت‌و گو با آناج خاطرات خود از دوران نمایندگی در مجلس نهم و انتظارات خود از مجلس دهم را بیان کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مهناز بهمنی در گفت‌وگو با آناج اظهار داشت: دوران 4 سال نمایندگی ملت فرصتی برای خدمت به خلق بود که علی رغم اینکه شان مردم بسیار بالاتر از حد تصور است، اما وجدان کاری ام راحت است چرا که در انجام وظایف کوچکترین دریغی نکرده ام.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آناج,
وی تلخ ترین خاطره خود از دوران نمایندگی در مجلس نهم را عدم موفقیت در احداث دانشکده فنی و حرفه ای دخترانه در سراب دانسته و افزود: با پیگیری دانشگاه سراسری علوم پزشکی را به سراب آوردیم، لکن در مورد ساخت آموزشکده فنی و حرفه ای دخترانه علی رغم رفع مشکلات اداری و قانونی در تخصیص زمین مناسب و در شان آموزشکده نتوانستند کمکی انجام دهند و این مسئله نیمه تمام ماند.
,
نماینده سابق مردم سراب و مهربان تصویب اجرای برجام را از مهم ترین مصوبه‌های مجلس نهم بیان کرد و افزود: اجرای برجام از مهم ترین دستاوردهای کشور ما بود که توانستیم با تعامل و در نهایت اقتدار پروژه اسلام هراسی دشمنان را بشکنیم؛ در عین حالی که حقوق هسته ای ملت ایران به رسمیت شناخته شد، به تمامی ابهامات و اتهامات ضد ایرانی نیز جواب داده شد.
,
وی بازگشت به آموزش عالی را مقصد بعدی خود خبر داد و تصریح کرد: من کارمند آموزش عالی هستم و به احتمال زیاد جهت تدریس به آموزش عالی برگردم، هنوز تصمیمی برای حضور در دور بعدی انتخابات مجلس ندارم و بستگی به شرایط آن زمان دارد.
,
عضو فراکسیون زنان در مجلس نهم، با تاکید بر اهمیت و حساسیت مجلس دهم، خاطر نشان کرد: آرایش مجلس دهم طوری است که اکثر نمایندگان جوان و بی تجربه در امور اجرایی هستند که به نظر من باید پیشکسوتان در ریل گذاری مجلس برای دولت این جوانان را راهنمایی کنند.
,
وی مهم ترین وظیفه مجلس دهم را حل مسائل اقتصادی عنوان کرد و یادآور شد: نمایندگان دور دهم باید وضعیت اقتصادی و معیشتی مردم را درک و لمس کنند و در از بین بردن قوانین مزاحم در امور مالیاتی و اقتصادی تلاش کنند؛ ما در مجلس نهم با تحریم های ظالمانه روبرو بودیم، از طرفی به اذعان خود رئیس مجلس، نفت را با نازلترین قیمت ممکن به فروش رساندیم و در زمانی که روزی دو میلیون بشکه نفت می فروختیم در سایه برخی سیاست های مستکبران به کم ترین تعداد بشکه رسید.
,
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس نهم در پایان گفت: در حوزه سراب و مهربان انتظار دارم که نماینده فعلی این حوزه در توسعه رشته های دانشگاه سراسری سراب تلاش کند و در مورد معدن آلمینویا نفلین سیلت نیز که با 5 درصد پیشرفت کاری تحویل گرفته و با 80 درصد پیشرفت تحویل دادم، در امر تکمیل این پروژه عظیم و مهم تلاش کند.
,
 
,
انتهای پیام/م
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه