اخبار داغ

تکذیب هرگونه لو رفتن سؤالات امتحانی

تکذیب هرگونه لو رفتن سؤالات امتحانی
سخنگوی اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران، سؤالات منتشر شده امتحان آمادگی دفاعی پیش از برگزاری این آزمون در فضای مجازی را جعلی عنوان کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سخنگوی اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران، سؤالات منتشر شده امتحان آمادگی دفاعی پیش از برگزاری این آزمون در فضای مجازی را جعلی عنوان کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

مسعود ثقفی سخنگوی اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس در پاسخ به این پرسش که «گفته می‌شود سؤالات امتحان هماهنگ آمادگی دفاعی پایه دوم متوسطه تهران، 2 ساعت قبل از امتحان لو رفته است، چنین موضوعی صحت دارد؟»، اظهار داشت: چنین موضوعی جعلی و قابل تأیید نیست.

,

وی افزود: سوالات امتحانی هماهنگ آمادگی دفاعی که در ساعت 10 صبح امروز برگزار شد، پیش از آن در هیچ جایی و در هیچ صفحه مجازی منتشر نشده است و اگر فردی مستنداتی در این خصوص دارد، ارائه کند.

,

ثقفی با تکذیب منتشر شدن سؤالات امتحان آمادگی دفاعی دانش‌آموزان دوم متوسطه، خاطرنشان کرد: سوالات اصلی امتحان مذکور تا این لحظه به دست هیچ گروه و شخصی نرسیده بود.

,

سخنگوی اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران تأکید کرد: به طور قطع و یقین اعلام می‌کنیم که سؤالات امتحان پیش از زمان برگزاری دست هیچ فردی نبوده و نیست و در هیچ جایی منتشر نشده است.

,

به گزارش فارس، از شب گذشته سؤالاتی مربوط به امتحان آمادگی دفاعی دانش‌آموزان دوم متوسطه تهران که به صورت هماهنگ امروز برگزار شد در فضای مجازی دست به دست می‌شد و این شبهه وجود داشت که آیا سوالات پیش از برگزاری امتحان منتشر شده و لو رفته است؛ اما اکنون و پس از برگزاری آزمون فوق این موضوع توسط اداره کل آموزش و پرورش تهران تکذیب شد.

,

انتهای پیام/بخ

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه