اخبار داغ

گفت‌وگوی دانا با شاعر نماهنگی که رهبری از آن تمجید کرد؛

نماهنگ ارغوان به برکت خون شهدا مورد استقبال قرار گرفت/احساس رضایت مقام معظم رهبری برای من و همکارانم باعث مباهات است

نماهنگ ارغوان به برکت خون شهدا مورد استقبال قرار گرفت/احساس رضایت مقام معظم رهبری برای من و همکارانم باعث مباهات است
شاعر نماهنگ ارغوان گفت: احساس رضایت مقام معظم رهبری برای من و همکارانم باعث مباهات است و نگین این کار تمجید حضرت آقا بوده است.
[

سید ضیاء محسنی شاعر نماهنگ ارغوان در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگی  شبکه اطلاع رسانی راه دانا، در خصوص تولید اثری در زنده نگه داشتن یاد شهدای مدافع حرم اظهار داشت: شعر و سرود این اثر سال گذشته و توسط گروه نسیم قدر تولید شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

 

,

 

,

وی با بیان اینکه انجام این کار توفیقی بود که از سمت شهدا به ما رسیده است، افزود: ما در گروه خود یک سری سرود ها را برحسب مناسبت های مذهبی و فرهنگی تولید می‌کنیم و برخی دیگر را بر حسب موضوعات روزی که جهان اسلام با آن رو به رو است را می سازیم.

,

 

,

 

,

شاعر نماهنگ ارغوان تصریح کرد: در سال 95 دوستانی پای کار آمدند و روی این موسیقی کار تصویری شد و به برکت کار افزوده شد.

,

 

,

 

,

محسنی با بیان اینکه در گروه نسیم قدر تولیدات ما تماما صوتی است، بیان کرد: بعد از کلیپ ارغوان تصمیم بر این شد که کارها را پس از ساخت کلیپ مناسب منتشر کنیم و هم اکنون به دنبال تیمی هستیم که با آنها به تفاهم برسیم.

,

 

,

 

,

وی با اشاره به اینکه یکی از آسیب های هنرهای استیجی مخاطب محوری است، اضافه کرد: این نوع نگاه نتیجه اش این می شود  که من گروه دار یا نوازنده و یا تولید کننده آلبوم تنها بر روی سلیقه مخاطب های گیشه ای حرکت کنم.

,

 

,

 

,

این شاعر جوان کشور در ادامه خاطر نشان کرد: مخاطب محوری در کنار ارزش محوری قرار دارد و باید دقت کنیم که در اثر تولید شده هیچ  کدام نادیده گرفته نشود.

,

 

,

 

,

محسنی با بیان اینکه اگر شاخص های کار را با ارزش ها پیش برده و با جریانات روز مخاطب را با خود همراه کنیم قطعا کاری قوی خواهد شد، بیان داشت: در نماهنگ ارغوان این اتفاق واقع شد که به برکت خون شهدا مورد استقبال عموم قرار گرفت.

,

 

,

 

,

وی گفت: احساس رضایت مقام معظم رهبری برای من و همکارانم باعث مباهات است و نگین این کار تمجید حضرت آقا بوده است.

,

 

,

 

,

گفتنی است نماهنگ «ارغوان» به مناسبت وفات حضرت زینب (س) و برای شهدای مدافع حرم منتشر شد. این نماهنگ با بازی امیرحسین، فرزند شهید تقی ارغوانی، شهید مدافع حرم در نقش واقعی خود تولید شده است.
 

,
,


نماهنگ «ارغوان» به کارگردانی مهدیار عقابی و براساس شعری از سیدضیاء محسنی کاری از باشگاه فیلم سوره حوزه هنری و تهیه شده در خانه موسیقی بسیج است.

,
,

 

,

رهبر معظم انقلاب چندی پیش و در پی پخش نماهنگ «ارغوان» از شبکه‌های مختلف تلویزونی ضمن تحسین سازندگان این اثر پیام تشکری را ابلاغ فرمودند.

,

 

,

پیام تشکر حضرت آیت الله خامنه‌ای از سازندگان و تهیه‌کنندگان این اثر چندی پیش از سوی یکی از مسئولان دفتر معظم‌له به مدیر یکی از شبکه‌های تلویزیونی اعلام شد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه