اخبار داغ

فزایش محتاطانه شاخص بورس

فزایش محتاطانه شاخص بورس
سومین روز معاملات بورس اوراق بهادار تهران در این هفته با افزایش محتاطانه شاخص کل به پایان رسید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا  به نقل از ایسنا، تالار شیشه‌ای امروز با افزایش و کاهش‌های بسیار زیادی همراه بود به طوری که از ابتدای شروع معاملات بورس با رشد 53 واحدی رو به رو شد، اما در ادامه روند معاملات تا مقدار 76 هزار و 415 واحد افت کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,


این موارد تنها فراز و فرودهای بازار امروز نبودند چرا که در ادامه معاملات شاخص کل بورس تهران به مقدار بیشینه امروز یعنی 76 هزار و 463 واحدی رسید و سپس دوباره با افت و خیزهایی همراه شد تا در پایان معاملات شاخص کل رقم 76 هزار و 431 واحدی را تجربه کند.

اما شاخص هم وزن در معاملات امروز 29 واحد افت کرد و به مقدار 13 هزار و 832 واحد رسید.

ارزش معاملات امروز به بیش از 180 میلیارد و 108 میلیون تومان بالغ شد که این رقم ناشی از دست به دست شدن 775 میلیون و 621 هزار سهم و اوراق مالی قابل معامله طی 57 هزار و 903 نوبت معامله بود.

بانک پاسارگاد پتروشیمی جم کشتیرانی جمهوری اسلامی از جمله نمادهایی بودند که به روند مثبت شاخص امروز کمک کردند و در مقابل نماد شرکت های پالایش نفت اصفهان، صنایع مس ایران و صنایع پتروشیمی خلیج فارس کفه منفی ترازو را سنگین تر کردند.

در معاملات امروز تالار شیشه ای پتروشیمی آبادان، سیمان بهبهان، سرمایه گذاری اعتبار ایران و فراورده های نسوز پارس بیشترین افزایش قیمت را داشتند. در مقابل شرکت های دارویی لقمان، فروسلیس ایران و لامپ پارش شهاب شاهد بیشترین کاهش قیمت بودند.

پتروشیمی شیراز لیزینگ ایران، حق تقدم شرکت توسعه معدنی و صنعتی صبا نور، داروسازی لقمان، صنایع لاستیکی سهند، داروسازی ابوریحان، شیمی دارویی داروپخش، نفت پارس و کاشی و سرامیک الوند بازگشایی شدند.

در پایان معاملات امروز نماد معاملاتی شرکت‌های باما،موتورسازان تراکتورسازی ایران،کشاورزی و دامپروری مگسال، ریخته گری تراکتورسازی ایران، مجتمع فولاد خراسان و کشت و صنعت چین چین متوقف شدند.

,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

انتهای پیام/ن

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه