اخبار داغ

آقای استاندار بفرمایید؛ این هم دست گل دیگری از اصلاح‌طلبان اردکان!

آقای استاندار بفرمایید؛ این هم دست گل دیگری از اصلاح‌طلبان اردکان!
پس از درج مطلبی با عنوان گشتی در فرمانداری که بازتابهای بسیاری داشت، برخی‌ها به فرا افکنی رو آورده و از جمله نزدیکان تابش فضای به وجود آمده و تغییر فرماندار را گناهی بزرگ می‌دانند که فقط یک مقصر دارد و آن هم استاندار اردکانی تبار است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا پس از درج مطلبی با عنوان گشتی در فرمانداری در سایت اردکان گویا، که بازتابهای بسیار زیادی داشت و از همه بهتر دوستان فرمانداری می‌دانند که این مطلب چگونه تاثیر گذاشته، برخی‌ها به فرا افکنی رو آورده و از جمله نزدیکان تابش فضای به وجود آمده و تغییر فرماندار را گناهی بزرگ می‌دانند که فقط یک مقصر دارد و آن هم استاندار اردکانی است این فرار به جلو برای این است که اصلاح‌طلبان بتوانند روی فرماندار جدید مانور بدهند و از طرف دیگر می‌خواهند تابش را تبرئه کنند و تقصیر او و اصلاح‌طلبان طرفدارش را پنهان کنند و بتوانند از این آب گل‌آلود ماهی بگیرند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اردکان گویا,

اما جالب است مردم اردکان و جناب آقای استاندار محترم و آقای فتاحی حراست استانداری بدانند که شهر اردکان با چه کسانی روبرو هستند.

,

اینها از یک طرف لاف مقیمی مقیمی سر می‌دهند و او را منجی اردکان و اصلاح‌طلبان اردکان می‌دانند و از طرف دیگر در منزل آقای ... دور هم جمع می‌شوند( چند شب پیش) و ابتدا فرماندارِ فرماندار به امام جمعه زنگ زده و گوشی خود را روی بلندگو قرار داده و از امام جمعه درخواست می‌نماید که پا در میانی کند و جلوی رفتن اسماعیلی را بگیرد و نفر بعدی که همانجا نشسته بوده است حدود بیست دقیقه بعد از همان جا دوباره به امام جمعه زنگ می‌زند و تکرار همان حرفهای فرماندارِ فرماندار و دوباره چند لحظه بعد نفر بعد و این یک طرف قضیه از طرف دیگر در عرض یک روز به حدود 500 نفر از جانبازان و ایثارگران و ... گرفته و به ایشان زنگ می‌زنند که شما به امام جمعه و استاندار و ... زنگ بزنید و فشار بیاورید که اسماعیلی باشد و مقیمی اگر بیاید همه را قلع و قمع می‌نماید و ...

,

جناب آقای فتاحی حراست محترم استاندار مستندِ این حرکت شیطنت آمیز این گروه به امام جمعه محترم گزارش شده است و به حراست فرمانداری هم اطلاع رسانی خواهد شد لطف کنید به حرف این نویسنده که از جمله یک بار در موضوعی با شما دیدار داشتم گوش کنید تا منافع کشور، نظام و شهرستان حفظ شود و آن این‌که تا زمان آمدن آقای مقیمی یکی از پرسنل رسمی فرمانداری که قبلاً سابقه کار مدیریتی داشته مسئولیت سرپرستی فرمانداری را برعهده بگیرد و شروع کند به ایجاد تغییرات لازم از جمله روشن شدن تکلیف نیروهای قراردادی و سفارشی، اجاره‌ای و... و بازگرداندن پرسنل رسمی به جایگاه و شأن خود تا زمانی که آقای مقیمی یا هر فرد دیگری سکان فرمانداری را در دست گرفت از دست این باند نااهل و خدعه گر که برای منافع باندی و حزبی خود اردکان را ویرانه کرده‌اند نجات یابد.

,

هرچند بعید است استاندار محترم شجاعت لازم در خصوص حل مشکل شهر خود را داشته باشد اما آنچه باید گفته شود گفتیم امیدوارم مجبور نشویم این موضوع را ادامه دهیم و از جمله وارد موضوع گفتگوی آقای استاندار با آقایان روستایی و حسینی‌پور شویم و دلایلی که این عزیزان حاضر نشدند به قول خودشان این خرابه را تحویل بگیرند باز کنیم.

,

خوانندگان محترم قضاوت خواهند کرد که ظاهر و باطن چه کسانی فرق دارد که از یک طرف مقیمی مقیمی می‌کنند از آن طرف با ایجاد جوی آلوده و هوچی‌گری هنوز خبری نشده ایشان را دور می‌زنند.

,

اینها همه نتیجه و میوه مدیریت آقای تابش بر مردم اردکان است.

,

انتهای پیام/ م

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه