اخبار داغ

گفتگو با فردی که 10 سال محافظ امام بود

گفتگو با فردی که 10 سال محافظ امام بود
یکی از محافظان حضرت امام (ره) تصریح کرد: امام راحل همه گفتار و رفتار و کردارش تنها و تنها در مسیر خدا و کسب رضای الهی بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از ایسنا، سید احمد بهاالدینی در دیدار با مسئولان سازمان بسیج مداحان استان قم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره حضرت امام خمینی (ره) افزود: بعد از گذشت 27 سال از ارتحال امام (ره) همچنان معتقدم که هر روزی که می‌گذرد معجزه‌ای از ایشان می‌بینیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,


وی افزود: بنده حدود 50 سال است که توفیق خدمتگزاری در زیر خیمه اهل بیت(ع) را دارم و حدود ده سال نیز جزو حلقه اصلی محافظان امام (ره) بوده و از نزدیکان ایشان بوده‌ام.

مسئول هیئت ثارالله قم گفت: هم هیئت داری و نوکری در خانه اربابمان امام حسین(ع) و هم خدمتگزاری در رکاب حضرت امام خمینی (ره) را بالاترین توفیق خدای متعال در حق خودم می‌دانم و امیدوارم تا پایان عمر بتوانم قدردان این جایگاه و موقعیت باشم.

وی ضمن بیان خاطرات جذابی از دوران خدمت گزاری در محضر امام (ره) بیان کرد: انسان وقتی با امام (ره) مواجهه می شد به عینه احساس می‌کرد که این بزرگمرد همه کارها و رفتار و گفتارش برای خداست و منیت و خواهش‌های نفسانی و دنیاگرایی در آن راه ندارد.

بهاء الدینی گفت: حق مداری و خداگرایی، دوری از تشریفات زاید و دنیا گرایی، نظم و انضباط، اخلاق مداری و معنویت گرایی و توجه داشتن ویژه به امور خانه و منزل و احترام به همسر از جمله ویژگی‌ها و شاخصه‌های حضرت امام (ره) بود که امروز باید برای همه مسئولان و مردم ما بالاترین درس و الگو باشد.

,
,
,
,
,
,
,
,

انتهای پیام/ن

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه