اخبار داغ

امام جمعه شبستر:

تفرقه و دو قطبی شدن جامعه، نفوذ دشمن را آسانتر می کند

تفرقه و دو قطبی شدن جامعه، نفوذ دشمن را آسانتر می کند
امام جمعه شبسترگفت:حرکت های ما در داخل کشور هرچقدر دقیقتر و محکم تر باشد آثارش به صورت جهانی قابل مشاهده است و نباید دچار تفرقه و دوقطبی شدن جامعه شویم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل ازشبسترنیوز حجت الاسلام محمدزاده در نشست شورای اداری شهرستان شبستر  با اشاره به جایگاه و منزلت ایران اسلامی در کل دنیا گفت:همه مردم و خصوصا مسئولین باید توجه کنند که امدادهای غیبی شامل حال این امت اسلامی شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبسترنیوز ,

 وی اظهار کرد:همه دوستان و دشمنان به این حقیقت پی برده اند که اسلام است که می تواند انسان ها را به آرامش برساند و این درآیات قرآن کریم و روایات پیامبر(ص) نیز آمده است.

,

امام جمعه شبستر با تقدیر از حضور ملت در تمام عرصه ها و صحنه ها افزود:حضور حداکثری در انتخابات یکی از این صحنه هاست که مردم با رای  خود اثبات می کنند پای ارزش های انقلاب اسلامی ایستاده و پرچمدار شهدا و امام خمینی(ره) و لبیک گوی فرمان مقام معظم رهبری هستند.

,

محمدزاده با تأکید بر خدمت خالصانه مسئولین به مردم اظهارداشت:همه باید برای پیشرفت اهداف و سیاست های نظام جمهوری اسلامی برنامه هایشان را در این راستا تنظیم کنند و مسئولین باید وظیفه قانونی و شرعی خود در انجام وظایف را انجام دهند.

,

امام جمعه شبستر با اشاره به پیام مقام معظم رهبری به مراسم آغازین مجلس شورای اسلامی  اقتصاد مقاومتی و فرهنگ دینی را دو اصل با اهمیت  دانست.

,

وی اضافه کرد:رسالت نظام جمهوری اسلامی جهانی است و حرکت های ما در داخل کشور هرچقدر دقیقتر و محکم تر باشد آثارش به صورت جهانی قابل مشاهده است  و نباید دچار تفرقه و دوقطبی شدن جامعه شویم.

,

محمدزاده با بیان اینکه مسلمانان نمی توانند تنها به فکر خودشان باشند افزود:حمایت و پشتیبانی از جبهه مقاومت اسلامی جزو سیاست های عمومی نظام جمهوری اسلامی ایران است و همه باید در این راستا کمک کنند.

,

امام جمعه شبستر با تأکید بر اتحاد و انسجام در جامعه تصریح کرد:باید توجه کنیم که دشمن در خواب نیست و در ایجاد اختلاف و چندقطبی کردن نظام اسلامی تلاش می کند و اگر غفلت کنیم مسیر را برای نفوذ دشمن آسانتر و هموار کرده ایم.

,

وی در پایان با تأکید بر بازخوانی وصیت نامه امام خمینی(ره) خاطرنشان کرد:وصیت نامه امام(ره) راهکاری جامع برای تداوم انقلاب اسلامی است و این وصیت نامه باید در فضای مجازی و رسانه ها گسترش داده شود.

,

انتهای پیام/م

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه