اخبار داغ

معاون منابع انسانی استاندار آذربایجان‌شرقی؛

وزیر کشور به تبریز می‌آید/ برای دریافت تسهیلات واحدهای تعطیل در اولویت قرار ندارند!

وزیر کشور به تبریز می‌آید/ برای دریافت تسهیلات واحدهای تعطیل در اولویت قرار ندارند!
نواداد از سفر وزیر کشور به تبریز در راستای عملیاتی کردن طرح‌های اقتصاد مقاومتی خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از آناج، علی نواداد عصر امروز در جلسه گارگروه رفع موانع تولید، ابراز کرد: با توجه به این که آذربایجان شرقی به عنوان استان پایلوت در بحث اقتصاد مقاومتی مطرح شده باید از این فرصت بهترین بهره را ببریم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آناج,

وی از سفر وزیر کشور طی هفته آتی به تبریز خبر داد و افزود: در جهت عملیاتی کردن طرح اقتصاد مقاومتی در استان جلساتی به صورت ماهانه با حضور وزیر کشور در تبریز برگزار خواهد شد.

,

معاون اقتصادی و منابع انسانی استاندار آذربایجان شرقی تصریح کرد: تسهیلات ویژه ای برای واحدهای صنعتی در نظر گرفته شده است که امیدواریم صنعتگران از این فرصت استفاده کرده و مشکلات را رفع کنند.

,

وی در همین راستا ادامه داد: برای اولین بار واگذاری تسهیلات و معافیت های مالیاتی به صورت پلکانی به استان واگذار شده است.

,

نواداد با بیان اینکه برای واگذاری تسهیلات اولویت با واحدهای تعطیل نخواهد بود، افزود: واحدهای تعطیل شده مشکل اساسی دارند و اولویت با واحدهای نیمه تعطیل خواهد بود تا بتوانند به وضعیت عادی بازگردند.

,

وی اظهار داشت: انتظار ما این است که مشکلات در سریع ترین زمان ممکن به تهران ارجاع داده شود زیرا امکان آن وجود دارد دارد که اگر استانی دیر مراجعه کند تسهیلاتش به دیگر استان واگذار شود.

,

وی با اشاره به اینکه واحدهای بزرگ صنعتی فراموش نخواهند شد، بیان کرد: برای واحدهای بزرگ صنعتی استان تصمیمات دیگری اتخاذ خواهد شد.

,

معاون اقتصادی و منابع انسانی استاندار در پایان گفت: گزارشات رسیده نوید بخش هستند ولی امیدواریم بر روی کاغذ نبوده و عملیاتی شود.

,

انتهای پیام/م

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه