اخبار داغ

عیار لیست امید مشخص شد؛

تحقیر جریان اصلاح طلب در صحن مجلس/ رای 85 درصدی نمایندگان به کاندیدای اصولگرایان

تحقیر جریان اصلاح طلب در صحن مجلس/ رای 85 درصدی نمایندگان به کاندیدای اصولگرایان
اختلاف رای بالای کاندیدای اصولگرایان در جریان انتخاب رئیس مجلس بیانگر شکست قاطع اصلاح طلبان در این دوره از انتخابات مجلس شورای اسلامی است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مرصاد، پس از شکست اصلاح طلبان در انتخابات هیات رئیسه مجلس خبرگان و همچنین هیات رئیسه موقت مجلس شورای اسلامی، سومین شکست این جریان در انتخابات هیات رئیسه مجلس رقم خورد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرصاد,

 

,

بر همین اساس امروز صبح در جریان انتخاب رئیس مجلس نتیجه ای اعلام شد که به نظر می رسید هیچ کدام از اصلاح طلبان این وضعیت را پیش بینی نمی کردند.

,

 

,

هر چند که با توجه به نتیجه انتخابات هیات رئیسه موقت، انتخاب علی لاریجانی کاندیدای اصولگرایان برای رئیس مجلس قابل پیش بینی بود اما اختلاف رای بالای او با کاندیدای اصلاح طلبان نتیجه ای بود که هیچ فردی از جریان اصلاح طلب نمی تواند حتی یک لحظه به آن فکر کند.

,

 

,

علی لاریجانی در  جلسه علنی امروز (سه‌شنبه) مجلس شورای اسلامی با 237 رأی از مجموع 276 رأی مأخوذه به‌ عنوان رئیس دائم دهمین دوره مجلس شورای اسلامی انتخاب شد.

,

 

,

همچنین مصطفی کواکبیان کاندیدای فراکسیون امید برای ریاست دائم مجلس  دهم بود که با 11 رای از تصدی پست ریاست مجلس دهم باز ماند.

,

 

,

محمدرضا عارف که کاندیدای ریاست موقت مجلس شده بود، از کاندیداتوری ریاست دائم مجلس دهم انصراف داد.

,

 

,

این نتایج در حالی رقم می خورد که اصلاح طلبان ماه ها با راه انداختن سر و صدای فراوان در رسانه های خود، اعلام می کردند که اکثریت مجلس در اختیار جریان اصلاح طلب است.

,

انتهای پیام/م

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه