اخبار داغ

رژیم صهیونیستی به سوریه هشدار داد

رژیم صهیونیستی به سوریه هشدار داد
اسرائیل مدعی شده است به تلافی انفجار بمب در منطقه جولان اشغالی که گفته می شود یک نظامی اسرائیلی را کشته و سه تن دیگر از آنان را زخمی کرده مواضع سوریه را هدف قرار داده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانا در پی وقوع انفجار در منطقه جولان که در اشغال رژیم صهیونیستی است و هدف گرفته شدن نظامیان صهیونیستی وزیر جنگ اسرائیل به سوریه هشدار داد.

, شبکه اطلاع رسانی دانا,


به گزارش خبرآنلاین خبرگزاری فرانسه گزارش داد وزیر جنگ اسرائیل با مقصر جلوه دادن نظام بشار اسد هشدار داده است این کشور به خاطر کمک به دشمنان اسرائیل " بهای سنگینی " خواهد پرداخت.

اسرائیل مدعی شده است به تلافی انفجار بمب در منطقه جولان اشغالی که گفته می شود یک نظامی اسرائیلی را کشته و سه تن دیگر از آنان را زخمی کرده  مواضع سوریه را هدف قرار داده است. 

موشه یعلون وزیر دفاع اسرائیل طی بیانیه ای اعلام کرد : "‌ به اعتقاد اسرائیل، رژیم اسد مسئول حوادثی است که در خاک سوریه رخ می دهد و اگر وی به همکاری با عاملان تروریستی که قصد لطمه به رژیم اسرائیل را دارند ادامه دهد بهای سنگینی را خواهد پرداخت."

به دنبال انفجار بمبی در منطقه جولان اشغالی نزدیک خط آتش بس با سوریه، چهار سرباز اسرائیلی زخمی شدند که بعد از آن شبکه العربیه از مرگ او خبر داد. اسرائیل پیشتر حال یکی از آن ها وخیم گزارش کرده بود اما خبری از کشته شدن آنها ارائه نکرده است.

پس از این انفجار هواپیماهای اسرائیلی دوازده ساعت بعد وارد عمل شدند و مواضع سوریه را هدف قرار دادند.

,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه