اخبار داغ

با اعلام موافقت تولیت آستان قدس رضوی؛

تیم ملی عراق نخستین میهمان استادیوم امام رضا(ع) می‌شود

تیم ملی عراق نخستین میهمان استادیوم امام رضا(ع) می‌شود
بازی های تیم ملی فوتبال عراق در مرحله نهایی مسابقات انتخابی جام جهانی با اعلام موافقت تولیت آستان قدس رضوی، در مشهد مقدس و استادیوم ورزشی امام رضا(ع) برگزار خواهد شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس، درپی سفر نایب رییس فدراسیون فوتبال عراق و درخواست آنان مبنی بر برگزاری مسابقات این کشور در ورزشگاه آستان قدس رضوی، حجت الاسلام و المسلمین رئیسی بر حمایت از اقدام شجاعانه فدراسیون فوتبال عراق در معرفی جمهوری اسلامی ایران به عنوان میزبان، تاکید کرد و از مسئولان مربوطه به ویژه رئیس جمهور محترم خواست شخصا برای حل این موضوع وارد عمل شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

محمد امین توکلی زاده مدیرکل روابط عمومی و امور رسانه آستان قدس رضوی با اعلام این خبر گفت: دو کشور جمهوری اسلامی ایران و عراق دارای مشترکات و علقه های مذهبی عمیق هستند و مجموعه آستان قدس رضوی سعی دارد برای اجرایی شدن تصمیم فدراسیون فوتبال عراق، مساعدت کند.

,

بنابر این گزارش، پس از آنکه فدراسیون فوتبال عراق، جمهوری اسلامی ایران را به عنوان میزبان بازی‌های خود معرفی کرد، عربستان سعودی با کارشکنی و جنگ روانی و رسانه ای برآن شد تا مانع برگزاری این مسابقات در ایران شود. همچنین امارات متحده عربی خواستار برگزاری مسابقات در کشور خود همراه با پرداخت کلیه هزینه های تیم شده بود.

,

انتهای پیام/رض

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه