اخبار داغ

مدیر ستاد اقامه نماز استان خبر داد :

اجلاس استانی نماز در همدان برگزار می شود

اجلاس استانی نماز در همدان برگزار می شود
مدیر ستاد اقامه نماز استان گفت : اجلاس استانی نماز 16 خرداد ماه امسال در همدان برگزار می شود .
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به گزارش کورنگ ، حجت الاسلام حسنی حلم در شورای اقامه نماز کبودراهنگ اظهار داشت : بستر سازی و ترویج فرهنگ اقامه نماز اول وقت از وظایف مهم مسئولین است که باید نگاه ویژه ای به برپایی نماز جماعت داشته باشند .

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کورنگ,

وی در ادامه افزود : برپایی نماز در ادارات موجب دوری و رفع مشکلاتی همانند رشوه خواری و دروغ گفتن در بین کارکنان می شود .

,

وی ادامه داد : بالاترین معروف در جامعه نماز است که باید با توجه به آن برای برپایی نماز و ترویج نمازهای اول وقت و به جماعت در بین مردم اهتمام داشت .

,

حسنی حلم با تاکید بر پخش اذان در ادارات و مساجد شهرستان خاطرنشان کرد : طبق بررسی ها در 15 مسجد شهرستان نماز صبح برگزار می شود که باید مسئولین تلاش کنند تا این فریضه الهی در تمامی مساجد شهرستان برگزار شود .

,

در ادامه فرماندار کبودراهنگ هم با اشاره به برگزاری نماز جماعت در 80 درصد از مدارس شهرستان گفت : همچنین نماز جماعت در 21 اداره شهرستان برپا می شود و در این راستا نیز اداراتی همچون برق و راه و شهرسازی فعالیت های بسیار مطلوبی در جهت زیبا سازی نمازخانه ها کرده اند .

,

احسان قنبری در ادامه افزود : مسئولین مجتمع سیاحتی علیصدر هم با توجه به حضور گردشگران و مسافران باید برپایی نمازهای جماعت را در اولویت کاری خود قرار دهند .

,

امام جمعه کبودراهنگ هم در این نشست سلامت جامعه را در گرو اهمیت به مسائل دینی به ویژه اقامه نماز دانست و گفت : مسئولین باید با زیبا سازی نمازخانه ها و مساجد اشتیاق مردم به ویژه نسل جوان را برای حضور در نمازهای جماعت فراهم کنند .

,

حجت الاسلام یوسف روحانی در ادامه افزود : در 40 روستا و 21 اداره با استقرار روحانی نماز جماعت برگزار می شود که برای برگزاری این فریضه الهی در تمامی روستاها باید بیش از پیش تلاش شود .

,

در پایان از خدمات عربی تجلیل و مهدی سعادتمند به عنوان دبیر ستاد اقامه نماز شهرستان معرفی شد .

,

انتهای پیام/م
 

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه