اخبار داغ

رئیس پلیس فتا خراسان رضوی هشدار داد:

ضرورت رعایت نکات امنیتی در زمان دریافت رمز اینترنتی/ سهل‌انگاری شهروند مشهدی و سرقت میلیونی از حساب وی

ضرورت رعایت نکات امنیتی در زمان دریافت رمز اینترنتی/ سهل‌انگاری شهروند مشهدی و سرقت میلیونی از حساب وی
رئیس پلیس فتا خراسان رضوی گفت: در بازجویی‌ها صورت گرفته از متهم مشخص شد، هنگامی که قربانی در حال دریافت رمز اینترنتی از بانک بوده، متهم اقدام به یادداشت مشخصات کارت به همراه رمز اینترنتی وی نموده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرهنگ جواد جهانشیری، رئیس پلیس فتا خراسان رضوی در گفتگو با «مشهد پیام» اظهار داشت: چندی پیش فردی با مراجعه به پلیس فتا مشهد، اقدام طرح شکایتی بابت برداشت غیرمجاز و سوءاستفاده از حساب بانکی‌اش کرد و از پلیس فتا خواستار پیگیری در این زمینه شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مشهد پیام,

 

,

جهانشیری بیان کرد: با تحقیقات صورت گرفته در خصوص این پرونده، متهم که فردی ۳۲ ساله با نام حامد بود شناسایی و دستگیر شد و در ادامه تحقیقات صورت گرفته مشخص شد متهم هیچ‌گونه آشنایی قبلی با قربانی نداشته است.

,

 

,

رئیس پلیس فتا خراسان رضوی در خصوص چگونگی ارتکاب به جرم متهم گفت: در بازجویی‌ها صورت گرفته از متهم مشخص شد، حامد ۳۲ ساله هنگامی‌که قربانی در حال دریافت رمز اینترنتی از بانک بوده است، اقدام به یادداشت مشخصات کارت به همراه رمز اینترنتی وی نموده و در زمان مناسب از اقدام به برداشت ۱۳ میلیون ریال از حساب وی نموده است.

,

 

,

وی در پایان به شهروندان توصیه نمود: هیچ‌گاه رمزهای بانکی خود را برای دیگران بازگو ننمایید و در هنگام دریافت رمز اینترنتی خود از بانک، مراقب افراد ناشناس باشید تا رمز اینترنتی‌تان فاش نشود و به شهروندان توصیه می‌شود جهت حفظ امنیت بیشتر حساب‌های بانکی‌شان پس از دریافت رمز از بانک اقدام به تعویض آن نمایند.

,

 

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه