اخبار داغ

برنامه‌ریزی دولت برای انتخابات 96؛

برگزاری میتینگ تبلیغاتی دولت در سبزوار/ به نام جوانان به کام اعتدالیون

برگزاری میتینگ تبلیغاتی دولت در سبزوار/ به نام جوانان به کام اعتدالیون
ترس اولین دولت چهارساله از هم اکنون دولتی ها را برآن داشته که با برگزاری مراسماتی به نام جوانان و به کام دولت مردان مقاصد انتخابات آینده را هدف گیری کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بصیر سبزوار،همایش صبح امروز که با حضور جوانان و بیشتر پیران سبزوار در سالن کاشفی برگزار شد نمونه ای از همین اتفاقاتی است که بوی تبلیغات از آن به مشام می رسد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بصیر سبزوار,

نصب بنر بزرگ تصویر رئیس جمهور و همچنین سخنرانی‌هایی به سبک رئیس دولت که جوانان  فرصت مغتنمی هستند و باید از آنها استفاده کرد و این اولین همایشی است که  تنها دردولت تدبیر و امید برای جوانان برپا شده است، که البته این سوال پیش آمده که در این سه سال دولت برای این فرصت مغتنم چه تلاشی کرده است نمونه دیگری از اقدامات همایش بود.

,

اجرای گروه هنری موسیقی و هم‌نوازی دو خانم در گروه را نمی شود از حاشیه این مراسم حذف کرد که می توان آن را  به نوعی فتح بابی دانست برای برگزاری کنسرت های بدون مجوز که امروز به دغدغه بزرگ دولتی بدل شده است؛ البته این حرکت برگزارکنندگان با خروج روحانیون حاضر در جلسه از سالن مورد اعتراض قرار گرفت.

,

تخریب دولت قبل نیز مانند همیشه در دستور کار برنامه قرار داشت به گونه ای با دعوت از یک دانشجو که وی نماینده این قشر نامیده شد در تخریب و بسته نگه داشتن فضای سیاسی دانشگاه توسط دولت قبل سنگ تمام گذاشته و در رثای دولت مدحی خواند و آنها از انتخاب مسئولین افراطی بر حذر داشت.

,

در بی محتوا بودن برنامه نیز اشاره به  سخنرانی طولانی مدت آموزشی یکی از سخنرانان که سبب سر رفتن حوصله جوانان حاضر در برنامه و ترک سالن از سوی آنان خالی از لطف نیست به طوری که صندلی های خالی در انتهای برنامه از تعداد حضار بیشتر می نمود.

,

در انتهای برنامه نیز از جوانان به اصطلاح نمونه شهرستان  در حوزه هایی تقدیر شد که البته مشخص نبودن ساز و کار انتخاب جوانان از جمله ابهامات دیگر این برنامه بود و جای خالی جوانان قرآنی در این برنامه  به گونه ای که گلایه مسئولان این بخش را در پی داشت به خوبی احساس می شد.

,

 

,

انتهای پیام

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه