اخبار داغ

مظلومی سکوتش را دیر شکست

مظلومی سکوتش را دیر شکست
کاپیتان پیشین تیم فوتبال استقلال با اشاره به عواملی که باعث شد این تیم در لیگ برتر و جام حذفی موفق نشود گفت: در باشگاهی که ده‌ها نفر برایش تصمیم می‌گیرند رقم خوردن این نتایج عجیب نیست.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمود فکری در گفتگو با مهر، با انتقاد از مسئولین باشگاه استقلال در این فصل، گفت: متاسفانه استقلال به جایی رسیده است که هر کس برای آن تصمیم می گیرد و در فصل گذشته دیدیم که این تیم ده‌ها تصمیم گیرنده دارد و یک نفر نیست که بر تمام کارها اشراف داشته باشد و بتواند مستقل عمل کند.

وی در ادامه تاکید کرد: برای جذب بازیکن هر کس به دنبال منافع خودش بود و همین باعث شد تا بازیکنان خارجی بی کیفیتی به استقلال بیایند و در مجموع هم هیچ عملکرد مثبتی برای آبی پوشان نداشته باشند.

محمود فکری در ادامه خاطرنشان کرد: می توانستیم این پول های برباد رفته ای را که به چند بازیکن خارجی پرداخت کردیم، به همان جاسم کرار بدهیم و او را در تیم نگهداریم زیرا مشکل اصلی کرار با مسئولین استقلال تنها پول بود که باعث جدایی او از جمع آبی پوشان شد.

فکری در پاسخ به اینکه چرا استقلال نتوانست هم در لیگ و هم در جام حذفی به مقام قهرمانی دست پیدا کند؟ گفت: مشکلات در استقلال زیاد بود و چون هر کس ساز خودش را می زد، هیچکس به فکر موفقیت این تیم نبود.

وی تاکید کرد: مظلومی هم زحمات زیادی کشید ولی نتوانست به خاطر اینکه تصمیم گیرنده نهایی نبود، موفق باشد. او باید به جای اینکه شب گذشته در برنامه ۹۰ سکوتش را می شکست، زودتر از اینها لب به سخن باز می کرد و آنچه را که در استقلال اتفاق افتاده بود برای مردم توضیح می داد تا مردم بدانند که او با چه مشکلاتی یک فصل را پشت سر گذاشته است.

مدافع پیشین استقلال تاکید کرد: نمی دانم چرا این روزها که صحبت از رفتن مظلومی است او لب به سخن گشوده است. آیا نباید در نیم فصل که برای او بازیکن خوبی جذب نکردند صحبت می کرد؟ یا وقتی که مشکلاتی مالی شدید داشتند در این مورد حرف می زد.

فکری در ادامه خاطرنشان کرد: شاید مظلومی می داند که دیگر در استقلال جایی ندارد که لب به سخن باز کرده است.

کاپیتان پیشین استقلال در ادامه خاطرنشان کرد: متاسفانه در طول فصل ما برنامه تاکتیکی خاصی از آبی پوشان ندیدیم و دیدیدم که در انتهای فصل و زمانی که این تیم باید در چند هفته پایانی صدرنشینی خود را تثبیت می کرد و به قهرمانی در لیگ برتر دست پیدا می کرد، این اتفاق نیفتاد و با حواشی که در دیدار تراکتور و پرسپولیس برای استقلال به وجود آمد، این تیم عملاً قهرمانی را از دست داد.

وی تاکید کرد: چند تساوی غیر منطقی که نیم فصل دوم برای استقلال به وجود آمد باعث شد تا این تیم با قهرمانی در لیگ برتر خداحافظی کند.

محمود فکری در خصوص فینال جام حذفی نیز گفت: از قبل می توانستیم پیش بینی کنیم که استقلال قهرمان نخواهد شد و حتی نمی تواند در مقابل ذوب آهن خسته ای که چند بازی سنگین را پشت هم برگزار کرده بود موفق عمل کند.

وی تاکید کرد: آبی پوشان ۱۲۰ دقیقه مقابل ذوب آهن بازی کردند اما هیچ برنامه تاکتیکی برای این دیدار نداشتند و حتی نتوانستند از خستگی تیم ذوب آهن استفاده کرده و حداقل با قهرمانی در جام حذفی مرهمی بر زخم های دل هوادارانشان بگذارند.

فکری در پایان و در پاسخ به این پرسش خبرنگار که آیا برکناری مظلومی می تواند گره گشای استقلال باشد یا خیر؟ گفت: این باشگاه آنقدر گرفتاری و مشکلات دارد و آنقدر تصمیم گیرنده دارد که فکر می کنم قبل از برکناری مظلومی باید برخی از آقایان را برکنار کرد که دوست دارند هفته ای یک بار دور هم جمع شوند و تصمیماتی بگیرند که در طول فصل هیچ کدام اجرایی نشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه