اخبار داغ

معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی تبریز اعلام کرد :

استقبال چشم گیر استانهای کشور در اولین جشنواره کشوری نشریات دانشجویی

استقبال چشم گیر استانهای کشور در اولین جشنواره کشوری نشریات دانشجویی
دکتر محمد نریمانی راد معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی تبریز از استقبال چشم گیر استانهای کشور در اولین جشنواره کشوری نشریات دانشجویی خبرداد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از آناج، دکتر نریمانی راد معاون دانشجویی و فرهنگی این دانشگاه در بازدید از دبیرخانه جشنواره کشوری نشریات و تحویل آثار دریافتی استقبال  استانهای کشور و حضور آنها  را چشم گیر خواند و گفت: زمان تحویل آثار از دیروز آغاز شده است و استانهای فارس، آذربایجان غربی، اردبیل، البرز، کرمان، سمنان، قزوین، کردستان، کهکیلویه و بویراحمد، سیستان و بلوچستان، یزد و قم با بیش از600  اثر 10 خرداد تحویل گرفته شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
دبیر اولین جشنواره کشوری نشریات دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی افزود: امروز نیز آثار استانهای تهران، چهار محال و بختیاری، ایلام، خراسان رضوی، خراسان جنوبی، خراسان شمالی، خوزستان، زنجان، واحدهای مستقل علوم و تحقیقات تهران در حال تحویل می باشد.
,
وی ادامه داد: زمان تحویل آثار استانهای لرستان، کرمانشاه، گلستان، گیلان، اصفهان، بوشهر، مازندران، مرکزی، همدان، آذربایجان شرقی، هرمزگان و واحد مستقل نجف آباد نیز 12 خرداد می باشد.
,
معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی تبریز تأکید کرد: واحد تبریز به عنوان میزبان اولین جشنواره کشوری نشریات دانشجویی بوده و بررسی صحت اطلاعات نشریات، تطبیق آثار در مرحله دریافت از سوی نمایندگان اعزامی از واحدها توسط دبیرخانه این جشنواره واقع در معاونت دانشجویی و  فرهنگی در واحد تبریز صورت می گیرد.
,
نریمانی در ادامه، خبر از برگزاری اولین انتخابات مدیران مسئول نشریات دانشجویی همزمان با اختتامیه اولین جشنواره کشوری نشریات داد.
,
وی افزود: دانشجویان می توانند برای شرکت در این انتخابات به سایت معاونت دانشجویی و فرهنگی به آدرس:  farhangi.iau.ir   مراجعه وثبت نام کنند.
,
دبیر اولین جشنواره کشوری نشریات دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی  ادامه داد: در این جشنواره 2238 نفر شرکت داشتند که1542 نفر در بخش آثار برتر،525 نفر در نشریات برتر و171 نفر در بخش آثار ویژه است.
,
گفتنی است، در حاشیه این بازدید نماینده واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی تهران حضور و استقبال واحدها تهران در جشنواره نشریات را  خوب خواند و از ارسال نزدیک به 300 اثر به این جشنواره خبر داد.      
,
اولین جشنواره کشوری نشریات دانشجویی در بازه زمانی مهر وآبان ماه سال¬ جاری  همراه با برپایی نمایشگاه و برگزاری مراسم اختتامیه این جشنواره به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی تبریز برگزار می شود.
,
 
,
انتهای پیام/م
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه