اخبار داغ

سردار نقدی با تأکید بر افول مؤلفه های قدرت سیاسی آمریکا:

رئیس جمهور آمریکا باید با حکام شیخ نشین منطقه رقص شمشیر کند، تا امتیاز بگیرد

رئیس جمهور آمریکا باید با حکام شیخ نشین منطقه رقص شمشیر کند، تا امتیاز بگیرد
رئیس سازمان بسیج مستضعفین: در حالی که در گذشته سفیر آمریکا با یک اشاره در منطقه، دولت عوض می کرد، حالا رئیس جمهور آمریکا با حکام شیخ نشین کوچک منطقه باید رقص شمشیر کند و باج بدهد تا بتواند قراردادی را القا کند. رئیس جمهور آمریکا باید با حکام شیخ نشین منطقه رقص شمشیر کند، تا امتیاز بگیرد
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سردار بسیجی محمد رضا نقدی رئیس سازمان بسیج مستضعفین در همایش نماز جمعه قرارگاه ایمان، تقوا، بصیرت و اخلاق در تالار مجتمع فرهنگی آدینه با گرامی داشت یاد امام راحل بزرگوار، در سالگرد رحلت ایشان، گفت: قیام عظیم  15 خرداد منشأ بالندگی، جوشش و پیشرفت های عظیم امت اسلام و مبدأ بیداری اسلامی و پیروزی های معجزه آسا شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

سردار نقدی پیروزی انقلاب اسلامی را معجزه ای بزرگ خواند و گفت: ملت ایران با انقلاب اسلامی تنها در مقابل تمام قدرت های شیطانی ایستاد و شعار نه شرقی نه غربی را در دست گرفت و از میدان های بزرگ خطر سربلند و پیروز بیرون آمد.

,

وی با مقایسه وضعیت انقلاب اسلامی با دشمن انقلاب از 37 سال گذشته گفت: ملت ایران با دست خالی و تنها در مقابل جریان استکبار با تمام قدرت ایستاد و این در حالی است که منحنی مؤلفه های قدرت و عمق نفوذ آن در دنیا به صورت مستمر رو بالا و افزایش است و این یک پدیده استثنایی است.

,

رئیس سازمان بسیج مستضعفین ادامه داد: شاه ظالم، صدام، منافقین و رژیم ملحد شوروی همه به زباله دان تاریخ پیوستند؛ آمریکا نیز به عنوان دشمن اصلی ملت ایران امروز در سرازیری شکست و نابودی قرار دارد.

,

وی با تأکید بر اینکه آمریکا در مؤلفه های مهم قدرت به آخر خط رسیده است، اظهار داشت: دولتی که در مؤلفه قدرت سیاسی تا قبل از پیروزی انقلاب اسلامی با تماس تلفنی سفیرش، وزیر و نخست وزیر رژیم پهلوی را تغییر می داد، دولت عوض می کرد، قراردادها با نظر کارمند سفارت منعقد یا لغو می شد، تمام منطقه در مشتش بود و هر طور می خواست دولت ها را در منطقه هدایت می کرد، ببینید به چه روزی افتاده است.

,

جانشین فرمانده کل سپاه در امر بسیج، افزود: از پیروز انقلاب تا امروز آمریکا به جز عقب نشینی از قرار داد کمپ دیوید در مسئله فلسطین هیچ دستاوردی نداشته و در سوریه هم حتی یک قدم نتوانسته به جلو بردارد و در لبنان مرتب شکست خوردند.

,

وی افزود: آمریکا تمام تلاشش را برای به انزوا کشیده در عرصه سیاسی جهان را به کار بست، اما امروز ایران رئیس جنبش عدم تعهد است و در موضوعات منطقه ای و بین المللی نقش های مهم و مؤثری را برعهده دارد.

,

سردار نقدی ادامه داد: آمریکا که تا قبل از پیروزی انقلاب برای منطقه تعیین تکلیف می کرد، اگر بخواهد مسئله ای را به شیخ نشین های کوچک منطقه القاء کند باید التماس کند و امتیاز مختلف بدهد.

,

وی تأکید کرد: در حالی که در گذشته سفیر آمریکا با یک اشاره در منطقه دولت عوض می کرد، حالا رئیس جمهور آمریکا با حکام شیخ نشین های کوچک منطقه باید رقص شمشیر کند و باج بدهد تا بتواند قراردادی را القا کند.

,

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه در گذشته وقتی یک مقام آمریکا به کشور دیگری می رفت از فرودگاه مردم به استقبال او می آمدند و دسته گل نثارش می کردند، ادامه داد: امروز رئیس جمهور آمریکا مورد نفرت مردم دنیاست و به جای دسته گل با لنگه کفش و سنگ از او استقبال می کنند.

,

وی با تأکید بر اینکه در گذشته اقتصاد آمریکا با فاصله فاحشی از تمام دنیا حرکتی روبه جلو داشت، بیان کرد: آن اقتصاد پیشرو و شکوفا امروز با 20 هزار میلیارد دلار بدهی خارجی رو به افزایش روبروست و اگر دزدی منابع کشور های صاحب نفت و ملت های محروم دنیا نباشد این اقتصاد زودتر از آنچه تصور می شود فرومی پاشد.

,

سردار نقدی انقلاب اسلامی را نقطه عطفی دانست که تعاملات آمریکا با دیگر کشورهای زیر سلطه اش را به هم زد و تأکید کرد: آمریکا با جهانی کردن اقتصاد برای بلعیدن منابع ملت های دنیا نقشه کشید اما خودش در دام افتاد و از طرف دیگر کشورهایی که صد در صد منابعشان در اختیار آمریکا گذاشته بودند بیدار شدند و بر اساس الهام از مقاومت جمهوری اسلامی حاضر به پذیرش کامل آمریکا نشدند.

,

وی افزود: برای ادامه استعمار آمریکا مجبور شد در کشورهای تحت سلطه اش مقداری از منابع غارت شده را خرج این کشورها کند تا از جمهوری اسلامی ایران عقب نیافتند؛ نمونه بارزش وضعیت عربستان قبل از انقلاب و بعد از انقلاب است که به این دلیل انقلاب بزرگی در ساخت و ساز در این کشور انجام شد.

,

سردار نقدی انحصارات علمی و غارت منابع کشورهای جهان را دو فرمول اصلی بقای اقتصاد ورشکسته و بدهکار آمریکا معرفی کرد و اظهار داشت: با دزدی مغزها و ایجاد انحصارات علمی و فن آوری، تولیدات منحصر به فردی را در دارو، هواپیماهای مسافری بزرگ و غیره ایجاد کرده و از این طریق منافع فراوانی می برد.

,

وی خاطر نشان کرد: آمریکا با تولید و ترویج بیماری های جدید در اطراف جهان، برای خود زمینه فروش داروهای خاص را فراهم آورده و از این راه چندین برابر منفعت می برد.

,

انتهای پیام/بخ

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه