اخبار داغ

عارف: عضو کمیسیون آموزش می‌شوم

عارف: عضو کمیسیون آموزش می‌شوم
رئیس فراکسیون امید در مجلس دهم درباره کاندیداتوری مصطفی کواکبیان برای هیات رئیسه مجلس گفت: کاندیداتوری ایشان تصمیم فردی بود و فراکسیون امید کاندیدایی برای ریاست معرفی نکرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  رئیس فراکسیون امید در مجلس دهم درباره کاندیداتوری مصطفی کواکبیان برای هیات رئیسه مجلس گفت: کاندیداتوری ایشان تصمیم فردی بود و فراکسیون امید کاندیدایی برای ریاست معرفی نکرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

به گزارش خبرآنلاین، محمدرضا عارف  درباره تغییر هیات رئیسه دائم مجلس نسبت به هیات رئیسه موقت نیز گفت: رای نمایندگان بود که تصمیم گرفتند ترکیب هیات رئیسه را تغییر دهند و ما هم تشکر می کنیم از ایشان.

,

او درباره کاندیداتوری مصطفی کواکبیان برای ریاست مجلس نیز اظهار کرد: فراکسیون ما تصمیم گرفت که کاندیدایی برای ریاست نداشته باشد، اما هر نماینده یک جنبه فردی دارد و یک جنبه فراکسیونی که باید به تصمیمات فراکسیون خود عمل کند. آقای کواکبیان از جایگاه حق و حقوق فردی خود استفاده کرد. از این جایگاه مجاز بود که کاندیدا شود و دیدیم که سریع انصراف هم دادند؛ منتها چون وارد پروسه رای‌گیری شده بود، نتوانستند کاری بکنند.

,

او ادامه داد: بنا نیست هر کار فردی که یک نفر انجام داد، بلافاصله به فراکسیون ربطش دهیم. ما باید بتوانیم از هر تصمیمی که فراکسیون می گیرد، دفاع کنیم.

,

وی درباره کمیسیون های مجلس نیز گفت که باید در کمیسیون هایی که کمتر جاذبه دارد، حضور پیدا کنیم و از همین رو من به کمیسیون آموزش و تحقیقات می روم.

,

انتهای پیام/بخ

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه