اخبار داغ

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات فارس اعلام کرد:

اعزام 30 هزار نفر از فارس به مرقد امام(ره)

اعزام 30 هزار نفر از فارس به مرقد امام(ره)
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات فارس گفت: قرارگاه روح‌الله در دروازه قرآن شیراز با هدف بدرقه زائران مرقد امام(ره)، ۱۲ خردادماه آغاز به کار می‌کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از شیرازه، حجت‌الاسلام محمد رضایی در نشست خبری ایام ارتحال امام اظهار داشت:  جرقه جریان بزرگ توحیدی انقلاب اسلامی از سال ۴۲ توسط امام راحل زده شد و امام حرکت خود را خدامحوری قرار داد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شیرازه, .,

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس با اشاره به پیروزی انقلاب اسلامی در سال ۵۷ بیان داشت: کسی تصور نمی کرد که یک روز این انقلاب از مرزهای خود فراتر رود و در منطقه و دنیا خود را نشان دهد و همه فکر می‌کردند این انقلاب یک انقلاب درونی است.

, .,

رضایی تصریح کرد: در واقع کسی تصور نداشت که جریان توحیدی بتواند بر طاغوت مسلط شود.

, .,

به گفته وی، این موضوع‌ها به راحتی برای امام(ره) حل شده بود که تسلط توحیدی به‌عنوان محوری‌ترین جریان خود را نشان می‌دهد.

, .,

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس با تاکید بر ایستادگی حضرت امام در مسیر خود بیان کرد: امام چون متکی به قدرت الهی بود و یک پدیده بزرگی بود که توانست همه چیز را تحت تأثیر انقلاب و حرکت خود قرار دهد.

, .,

رضایی تصریح کرد: حقیقتا امام به‌معنای واقعی کلمه یک پدیده و شخصیتی منحصر به فرد بود.

, .,

وی با انتقاد از برخی از غفلت‌ها درباره ترویج اندیشه‌های امام(ره) بیان کرد: در سالروز رحلت امام(ره) تمام مردم و مسئولان باید از این بستری که در جامعه ما به وجود می‌آید، حمایت کنند تا اندیشه‌های امام(ره) به فراموشی سپرده نشود.

, .,

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس در ادامه این نشست به تشریح برنامه‌های ویژه این ایتم پرداخت و گفت: حدود شش هزار برنامه ویژه سالگرد ارتحال امام در استان فارس برگزار می‌شود.

, .,

وی افزود: حدود سه هزار برنامه در سطح مساجد استان و 2700 برنامه در امامزادگان استان بتحت عناوین محافل انس با قرآن، مداحی، نوحه‌خوانی، سخنرانی مذهبی برگزار می‌شود.

, .,

رضایی بیان کرد: توزیع بسته‌های فرهنگی تبیین اندیشه‌های امام، مسابقات فرهنگی سطح مراکز آموزش عالی و مدارس، نشست‌های تخصصی اندیشه‌های امام در مراکز آموزش عالی، نمایشگاه کتاب در شیراز و شهرستان‌ها و برپایی غرفه‌های فرهنگی در قرارگاه روح‌الله از برنامه‌های این ایام هستند.

, .,

وی گفت: سخنرانی حجت‌الاسلام سید مجید بنی‌هاشمی،‌ نماینده حوزه در رسانه ملی در حرم شاهچراغ به مناسبت 14 و 15 خرداد از دیگر برنامه‌هاست.

, .,

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس بیان کرد: ۳۰ هزار نفر از فارس به مرقد امام به صورت رسمی و متفرقه اعزام می‌شوند.

, .,

رضایی گفت: قرارگاه روح‌الله در دروازه قرآن شیراز با هدف بدرقه زائران مرقد امام(ره) ۱۲ خردادماه آغاز به کار می‌کند.

, .]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه